LOKALNI NAVDIH: 123zero. Za čisti svet. Kot je bil nekoč.  

Aktualno, Prispevki

📅 08.11.2023

Zgodba 123zero je v predanosti poslanstvu, v katerega verjame in se pri uresničevanju le-tega strastno obnaša. Strast, ki je v svojem bistvu utemeljena v trajnem, močnem in globokem čustvovanju ter delovanju, je v operacionalizaciji zgodbe 123zero utemeljena neklasično promocijsko, kar ji daje še dodaten pečat pri nastopu na trgu. Utemeljena in predstavljena je v obliki manifesta. Manifesta v štirih razglasih: Predanost naravi. Zaupanje v znanje. Skrb za leši jutri. Trajnost.

Vir: 123zero.eu.

Predanost naravi.

Izdelke, ki jih izdelujejo, nimajo nikakršnega okoljskega odtisa, za seboj puščajo, kot pravijo, le »prijetne in srečne občutke«. 100 % naravne sestavine, ki jih vsebujejo 123zero izdelki, so čiste, premium esence agrumov in grmovnic. So brez parabenov, umetnih barvil in drugih sintetičnih dodatkov. Ne vsebujejo sestavin živalskega izvora, kar je že skoraj sodobna »must have« oziroma pričakovana mantra. Predvsem pa ne vsebujejo mikroplastike.

Priročni ovitki so iz t. i. virgin papirja, ki je opremljen s kompostabilnim tiskom. Ob odprtju emabalaže se le-ta zmoči in skrči ter se jo, po uporabi, odvrže v zabojnik za papir. Kar ostane, je surovina in ne odpadek.

Izdelki 123zero so dostopni vsem, primarno pa se pri prodaji osredotačjo na hotelirje ali manjše namestitvene kampacitete ter uporabnike ali ponudnike potovanj po svetu.

Vir: 123zero.eu.

Strast, ki je v svojem bistvu utemeljena v trajnem, močnem in globokem čustvovanju ter delovanju…

Zaupanje v znanje.

Znamka 123zero gradi na popolnosti in dovršenosti. Pri invenciji in uporabi izdelkov izhaja iz več desetletij pridobljenega znanja in izkušenj. Ne ostaja ravnodušna tudi do kritičnega pogleda na svet, v pozitivnem pomenu besedu. Zvesto sledi pogledom, kakšen bi moral biti svet: urejen in nepokvarjen. Z izdelki to dosledno dokazuje.

Skrb za leši jutri.

Izdelki 123zero so trajnostni ter človeku in naravi prijazni. Naravi ne želijo škodovati, temveč ravno nasprotno; živeti kakovostno in preprosto, a ob invenciji izdelkov, ki so vendarle nujno potrebni za sodobno bivanje, odgovorno in do narave pošteno.

Trajnost.

123zero si ne zatiska očit pred sodobnim načinom bivanja in preživljanja časa. Seveda vse pogosteje potujemo, hodimo na izlete, se imamo lepo. Obseg turizma se povečuje. Vse to potegne za seboj tudi bolj ali manj samoumevne odpadke. 123zero ravno v tem delu zmore potrebni elan in vidi priložnost, kako lahko v takšnem izzivu razvijamo potrošnjo izdelkov, ki okolju nujno ne škodujejo. 

Vir: 123zero.eu.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja