LOKALNI NAVDIH: 123zero. Za čisti svet. Kot je bil nekoč.  

Aktualno, Prispevki

📅 08.11.2023

Zgodba 123zero je v predanosti poslanstvu, v katerega verjame in se pri uresničevanju le-tega strastno obnaša. Strast, ki je v svojem bistvu utemeljena v trajnem, močnem in globokem čustvovanju ter delovanju, je v operacionalizaciji zgodbe 123zero utemeljena neklasično promocijsko, kar ji daje še dodaten pečat pri nastopu na trgu. Utemeljena in predstavljena je v obliki manifesta. Manifesta v štirih razglasih: Predanost naravi. Zaupanje v znanje. Skrb za leši jutri. Trajnost.

Vir: 123zero.eu.

Predanost naravi.

Izdelke, ki jih izdelujejo, nimajo nikakršnega okoljskega odtisa, za seboj puščajo, kot pravijo, le »prijetne in srečne občutke«. 100 % naravne sestavine, ki jih vsebujejo 123zero izdelki, so čiste, premium esence agrumov in grmovnic. So brez parabenov, umetnih barvil in drugih sintetičnih dodatkov. Ne vsebujejo sestavin živalskega izvora, kar je že skoraj sodobna »must have« oziroma pričakovana mantra. Predvsem pa ne vsebujejo mikroplastike.

Priročni ovitki so iz t. i. virgin papirja, ki je opremljen s kompostabilnim tiskom. Ob odprtju emabalaže se le-ta zmoči in skrči ter se jo, po uporabi, odvrže v zabojnik za papir. Kar ostane, je surovina in ne odpadek.

Izdelki 123zero so dostopni vsem, primarno pa se pri prodaji osredotačjo na hotelirje ali manjše namestitvene kampacitete ter uporabnike ali ponudnike potovanj po svetu.

Vir: 123zero.eu.

Strast, ki je v svojem bistvu utemeljena v trajnem, močnem in globokem čustvovanju ter delovanju…

Zaupanje v znanje.

Znamka 123zero gradi na popolnosti in dovršenosti. Pri invenciji in uporabi izdelkov izhaja iz več desetletij pridobljenega znanja in izkušenj. Ne ostaja ravnodušna tudi do kritičnega pogleda na svet, v pozitivnem pomenu besedu. Zvesto sledi pogledom, kakšen bi moral biti svet: urejen in nepokvarjen. Z izdelki to dosledno dokazuje.

Skrb za leši jutri.

Izdelki 123zero so trajnostni ter človeku in naravi prijazni. Naravi ne želijo škodovati, temveč ravno nasprotno; živeti kakovostno in preprosto, a ob invenciji izdelkov, ki so vendarle nujno potrebni za sodobno bivanje, odgovorno in do narave pošteno.

Trajnost.

123zero si ne zatiska očit pred sodobnim načinom bivanja in preživljanja časa. Seveda vse pogosteje potujemo, hodimo na izlete, se imamo lepo. Obseg turizma se povečuje. Vse to potegne za seboj tudi bolj ali manj samoumevne odpadke. 123zero ravno v tem delu zmore potrebni elan in vidi priložnost, kako lahko v takšnem izzivu razvijamo potrošnjo izdelkov, ki okolju nujno ne škodujejo. 

Vir: 123zero.eu.

Ostali prispevki

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja