ZNAMKA V INDUSTRIJI INŽENIRSTVA

Aktualno, Prispevki

📅 09.11.2023

“Ne Teslo, Tesla bom!”

Močne in uspešne znamke so vselej tudi ogledalo močnega in produktivnega ekipnega dela. Zagnane ekipe in posamezniki so tisti, ki premikajo gore. Dajejo zgled in navdih.

Takšne so tudi slovenske inženirke. Med 10 nominirankami vsako leto ena prejme priznanje Inženirka leta. Pri tem ne gre le za izpostavitev dosežkov posameznice, temveč tudi spodbudo mlajšim generacijam in dekletom: kako zanimive reči počnejo ter, kako z inovacijami prispevajo k napredku.

Za prejemnico naziva Inženirka leta 2022, ki ga podeljujeta revija IRT3000 in družba Mediade s partnerji, so razglasili Rosano Kolar, diplomirano inženirko strojništva in letalsko mehaničarko v podjetju Adria Tehnika. Drži, zagnanost in znanost ne poznata meja, tako ženske kot moški gradijo enkratne zgodbe inovacij.

Pa pojdimo še malo dlje od potrjevanja, da ni razloga za (ne)vidnost enega ali drugega spola v različnih poklicih, in osvetlimo sam vidik promocije tehničnih in naravoslovnih poklicev ter inovativnosti. Vsako leto se dijaki v začetku februarja srečujejo na informativnih dnevih in zanimivo je tudi preučevati nagovor oz. promocijsko komunikacijo posameznih šol in programov.

Tako že nekaj let po različnih šolah po Slovenji gostijo izobraževalno-motivacijski dogodek Inženirke in inženirji bomo, pod sloganom, ki se je zelo lepo prijel: Ne Teslo, Tesla bom. Organizatorji, predavatelji si prizadevajo mladim približati možnosti poklicne prihodnosti s STEM študiji – s sporočilnostjo, kako si lahko na koncu vsi skupaj (tudi tisti, ki jim je morda bližje družboslovje) prizadevamo za razvoj in inovacije ter, kako potrebujemo ustvarjalnost v vseh poklicih. 

Pohvalno je, da je navduševanje za inženirstvo, tehniko, naravoslovje in inovativnost tako posrečeno tudi skomuniciramo. Res je, ves čas je smiselno stremeti za bolj ustvarjalno in še lepšo prihodnost. Prihodnost, ki bo bogatila in razvijala tudi svet znamčenja. Da bo posamezni “brand” lahko ponosno stal kot “grand brand”, če se malo manj posrečeno navdihujemo po sloganu inženirk in inženirjev.

Vir slike: Inženirka leta 2022

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.