PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

ZNAMKA V INDUSTRIJI INŽENIRSTVA

In__enirka_leta_2022

“Ne Teslo, Tesla bom!”

Močne in uspešne znamke so vselej tudi ogledalo močnega in produktivnega ekipnega dela. Zagnane ekipe in posamezniki so tisti, ki premikajo gore. Dajejo zgled in navdih.

Takšne so tudi slovenske inženirke. Med 10 nominirankami vsako leto ena prejme priznanje Inženirka leta. Pri tem ne gre le za izpostavitev dosežkov posameznice, temveč tudi spodbudo mlajšim generacijam in dekletom: kako zanimive reči počnejo ter, kako z inovacijami prispevajo k napredku.

Za prejemnico naziva Inženirka leta 2022, ki ga podeljujeta revija IRT3000 in družba Mediade s partnerji, so razglasili Rosano Kolar, diplomirano inženirko strojništva in letalsko mehaničarko v podjetju Adria Tehnika. Drži, zagnanost in znanost ne poznata meja, tako ženske kot moški gradijo enkratne zgodbe inovacij.

Pa pojdimo še malo dlje od potrjevanja, da ni razloga za (ne)vidnost enega ali drugega spola v različnih poklicih, in osvetlimo sam vidik promocije tehničnih in naravoslovnih poklicev ter inovativnosti. Vsako leto se dijaki v začetku februarja srečujejo na informativnih dnevih in zanimivo je tudi preučevati nagovor oz. promocijsko komunikacijo posameznih šol in programov.

Tako že nekaj let po različnih šolah po Slovenji gostijo izobraževalno-motivacijski dogodek Inženirke in inženirji bomo, pod sloganom, ki se je zelo lepo prijel: Ne Teslo, Tesla bom. Organizatorji, predavatelji si prizadevajo mladim približati možnosti poklicne prihodnosti s STEM študiji – s sporočilnostjo, kako si lahko na koncu vsi skupaj (tudi tisti, ki jim je morda bližje družboslovje) prizadevamo za razvoj in inovacije ter, kako potrebujemo ustvarjalnost v vseh poklicih. 

Pohvalno je, da je navduševanje za inženirstvo, tehniko, naravoslovje in inovativnost tako posrečeno tudi skomuniciramo. Res je, ves čas je smiselno stremeti za bolj ustvarjalno in še lepšo prihodnost. Prihodnost, ki bo bogatila in razvijala tudi svet znamčenja. Da bo posamezni “brand” lahko ponosno stal kot “grand brand”, če se malo manj posrečeno navdihujemo po sloganu inženirk in inženirjev.

Vir slike: Inženirka leta 2022

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.