ZNAMKA V INDUSTRIJI INŽENIRSTVA

Aktualno, Prispevki

📅 09.11.2023

“Ne Teslo, Tesla bom!”

Močne in uspešne znamke so vselej tudi ogledalo močnega in produktivnega ekipnega dela. Zagnane ekipe in posamezniki so tisti, ki premikajo gore. Dajejo zgled in navdih.

Takšne so tudi slovenske inženirke. Med 10 nominirankami vsako leto ena prejme priznanje Inženirka leta. Pri tem ne gre le za izpostavitev dosežkov posameznice, temveč tudi spodbudo mlajšim generacijam in dekletom: kako zanimive reči počnejo ter, kako z inovacijami prispevajo k napredku.

Za prejemnico naziva Inženirka leta 2022, ki ga podeljujeta revija IRT3000 in družba Mediade s partnerji, so razglasili Rosano Kolar, diplomirano inženirko strojništva in letalsko mehaničarko v podjetju Adria Tehnika. Drži, zagnanost in znanost ne poznata meja, tako ženske kot moški gradijo enkratne zgodbe inovacij.

Pa pojdimo še malo dlje od potrjevanja, da ni razloga za (ne)vidnost enega ali drugega spola v različnih poklicih, in osvetlimo sam vidik promocije tehničnih in naravoslovnih poklicev ter inovativnosti. Vsako leto se dijaki v začetku februarja srečujejo na informativnih dnevih in zanimivo je tudi preučevati nagovor oz. promocijsko komunikacijo posameznih šol in programov.

Tako že nekaj let po različnih šolah po Slovenji gostijo izobraževalno-motivacijski dogodek Inženirke in inženirji bomo, pod sloganom, ki se je zelo lepo prijel: Ne Teslo, Tesla bom. Organizatorji, predavatelji si prizadevajo mladim približati možnosti poklicne prihodnosti s STEM študiji – s sporočilnostjo, kako si lahko na koncu vsi skupaj (tudi tisti, ki jim je morda bližje družboslovje) prizadevamo za razvoj in inovacije ter, kako potrebujemo ustvarjalnost v vseh poklicih. 

Pohvalno je, da je navduševanje za inženirstvo, tehniko, naravoslovje in inovativnost tako posrečeno tudi skomuniciramo. Res je, ves čas je smiselno stremeti za bolj ustvarjalno in še lepšo prihodnost. Prihodnost, ki bo bogatila in razvijala tudi svet znamčenja. Da bo posamezni “brand” lahko ponosno stal kot “grand brand”, če se malo manj posrečeno navdihujemo po sloganu inženirk in inženirjev.

Vir slike: Inženirka leta 2022

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja