ZNAMKA V INDUSTRIJI INŽENIRSTVA

Aktualno, Prispevki

📅 09.11.2023

“Ne Teslo, Tesla bom!”

Močne in uspešne znamke so vselej tudi ogledalo močnega in produktivnega ekipnega dela. Zagnane ekipe in posamezniki so tisti, ki premikajo gore. Dajejo zgled in navdih.

Takšne so tudi slovenske inženirke. Med 10 nominirankami vsako leto ena prejme priznanje Inženirka leta. Pri tem ne gre le za izpostavitev dosežkov posameznice, temveč tudi spodbudo mlajšim generacijam in dekletom: kako zanimive reči počnejo ter, kako z inovacijami prispevajo k napredku.

Za prejemnico naziva Inženirka leta 2022, ki ga podeljujeta revija IRT3000 in družba Mediade s partnerji, so razglasili Rosano Kolar, diplomirano inženirko strojništva in letalsko mehaničarko v podjetju Adria Tehnika. Drži, zagnanost in znanost ne poznata meja, tako ženske kot moški gradijo enkratne zgodbe inovacij.

Pa pojdimo še malo dlje od potrjevanja, da ni razloga za (ne)vidnost enega ali drugega spola v različnih poklicih, in osvetlimo sam vidik promocije tehničnih in naravoslovnih poklicev ter inovativnosti. Vsako leto se dijaki v začetku februarja srečujejo na informativnih dnevih in zanimivo je tudi preučevati nagovor oz. promocijsko komunikacijo posameznih šol in programov.

Tako že nekaj let po različnih šolah po Slovenji gostijo izobraževalno-motivacijski dogodek Inženirke in inženirji bomo, pod sloganom, ki se je zelo lepo prijel: Ne Teslo, Tesla bom. Organizatorji, predavatelji si prizadevajo mladim približati možnosti poklicne prihodnosti s STEM študiji – s sporočilnostjo, kako si lahko na koncu vsi skupaj (tudi tisti, ki jim je morda bližje družboslovje) prizadevamo za razvoj in inovacije ter, kako potrebujemo ustvarjalnost v vseh poklicih. 

Pohvalno je, da je navduševanje za inženirstvo, tehniko, naravoslovje in inovativnost tako posrečeno tudi skomuniciramo. Res je, ves čas je smiselno stremeti za bolj ustvarjalno in še lepšo prihodnost. Prihodnost, ki bo bogatila in razvijala tudi svet znamčenja. Da bo posamezni “brand” lahko ponosno stal kot “grand brand”, če se malo manj posrečeno navdihujemo po sloganu inženirk in inženirjev.

Vir slike: Inženirka leta 2022

Ostali prispevki

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja