Woop je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker svoje navdušene in zveste obiskovalce vsakič znova rad zabava.
📅 31.08.2021

Woop se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Woop danes predstavlja največji center zabave v Sloveniji, ki se skupaj razprostira na skoraj 10.000 m2. V WOOP!i so dobrodošli prav vsi, saj raznovrstne atrakcije ponujajo nepozabno zabavo in aktivno preživljanje prostega časa. Poleg otrok in staršev, ki se z veseljem vračajo v Woop! in se vedno znova preizkusijo v različnih igrah, prostor predstavlja odlično izhodišče za organizacijo team-buildingov, poslovnih druženj, marketinških in prodajnih konferenc, tedenskih in mesečnih zakupov za podjetja ter organizacija novoletnih druženj in Božičkovih predstav.

Trampolin park WOOP! je že v prvem letu obiskalo več kot 250.000 skakalcev in prav toliko spremljevalcev, ki so v prijetnem gostinskem ambientu spremljali svoje otroke med igro. Priljubljenost blagovne znamke WOOP! je rasla iz dneva v dan, kar se je poznalo ne samo pri obisku, ki je bil v letu 2019 rekorden, temveč tudi v želji obiskovalcev, da bi WOOP! nadaljeval s ponudbo aktivne zabave in temu ustrezno je sledil tudi razvoj v letih 2020 in 2021.

V Trampolin parku WOOP! so poleg klasičnega skakanja na več kot 100 trampolinih na voljo številne zabavne atrakcije, ki popestrijo prav vsak obisk: igralna stena, igra med dvema ognjema, gimnastična jama s penami, napihljiva blazina, prostor za zabijanje na koš, trapez, sack line, ter še in še.  Velik WOPP! dopolnjuje tudi MINI WOOP! za mlajše otroke. Poseben del WOPP!a je namenjen tudi profesionalnim akrobatom, ki svoje znanje in izkušnje prenašajo na mlajše generacije v obliki WOOP! akademije; prav tako je to tudi dom akrobatske skupine Dunkin Devils. V ponudbi imajo še odlični WOOP! KARTING, kjer so na voljo najnovejši električni gokarti podjetja RIMO, WOOP! ARENA, kjer je na voljo 18 linij interaktivnega bowling enega največjih proizvajalcev bowling stez na svetu – QUBICA AMF, sobe pobega oz. t. i. escape-room.

Bravo Woop za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

woop

Ostali prispevki

ZNAMČENJE V INDUSTRIJI MODE

ZNAMČENJE V INDUSTRIJI MODE

14. edicija LJFW – Ljubljanskega tedna modese je odvila v prenovljenem Centru Rog, združila je največ slovenskih oblikovalcev naenkrat doslej in privabila zanimanje mednarodnih medijev.

MESSVJU: MANCA KORELC

MESSVJU: MANCA KORELC

Energična, z večnim pogonom in radostjo do vsega, česar se loti. Kot podjetnica je pred desetletjem pogumo zagrizla v samostojno pot. Odločitev je bila prava. Njena unikatnost se kaže v temeljni izbiri tistega, kar počne. Manca Korelc…

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

Blagovni znamki Pivka in Delamaris rasteta pod skupno streho. Sta slovenski in že dolgo uveljavljeni blagovni znamki, poznani v več kot 30 državah sveta, pa vendar terjata zelo različen pristop na trgu.

O marketinških sinergijah smo se pogovarjali z direktorico marketinga Pivka – Delamaris, Špelo Žitko. Svoje dnevne izzive v svetu upravljanja posamezne znamke sta vsebinsko zaokrožili tudi Laura Sabljaković, vodja znamke Delamaris, in Mateja Grlj Primc, vodja znamke Pivka.

ZNANJE, VĖDENJE

ZNANJE, VĖDENJE

Potrebujemo telente, ki bodo znali uporabljati AI? Če smo pred več kot desetletjem vzeli v zakup, da je IT razvijalec nuja in vse pomembnejši steber poslovanja podjetja, zna biti, da se bodo v sedanjosti in v prihodnosti vedno bolj oblikovali poklici v smeri umetne inteligence – AI eksperti oz. strokovnjaki.

GLOBALNE NOVICE

GLOBALNE NOVICE

GLOBALNE NOVICE: Pepsi in Tesla, Lancome in Louvre, Food exhibition, Always Organic Cotton, Insekti bonbonov in čokoladna sporočila, Louis Vuitton pekarna, Perrier in
Starck…

SOUVENIR STAND NATAŠE ČAGALJDECEMBRA EKSKLUZIVNO V SALONU ID:DOMA

SOUVENIR STAND NATAŠE ČAGALJ
DECEMBRA EKSKLUZIVNO V SALONU ID:DOMA

Ljubljana, 28. november 2023 –Naslednjo soboto, 9. decembra 2023, se bo na brunchu v prodajno-razstavnem salonu id:doma slovenskemu občinstvu prvič predstavila londonska blagovna znamke Souvenir Stand. Izdelki za dom ter oblačila in dodatki bodo na Slovenski cesti 9 in v spletni trgovini id:online ekskluzivno na voljo do konca decembra.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja