Woop je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker svoje navdušene in zveste obiskovalce vsakič znova rad zabava.
📅 31.08.2021

Woop se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Woop danes predstavlja največji center zabave v Sloveniji, ki se skupaj razprostira na skoraj 10.000 m2. V WOOP!i so dobrodošli prav vsi, saj raznovrstne atrakcije ponujajo nepozabno zabavo in aktivno preživljanje prostega časa. Poleg otrok in staršev, ki se z veseljem vračajo v Woop! in se vedno znova preizkusijo v različnih igrah, prostor predstavlja odlično izhodišče za organizacijo team-buildingov, poslovnih druženj, marketinških in prodajnih konferenc, tedenskih in mesečnih zakupov za podjetja ter organizacija novoletnih druženj in Božičkovih predstav.

Trampolin park WOOP! je že v prvem letu obiskalo več kot 250.000 skakalcev in prav toliko spremljevalcev, ki so v prijetnem gostinskem ambientu spremljali svoje otroke med igro. Priljubljenost blagovne znamke WOOP! je rasla iz dneva v dan, kar se je poznalo ne samo pri obisku, ki je bil v letu 2019 rekorden, temveč tudi v želji obiskovalcev, da bi WOOP! nadaljeval s ponudbo aktivne zabave in temu ustrezno je sledil tudi razvoj v letih 2020 in 2021.

V Trampolin parku WOOP! so poleg klasičnega skakanja na več kot 100 trampolinih na voljo številne zabavne atrakcije, ki popestrijo prav vsak obisk: igralna stena, igra med dvema ognjema, gimnastična jama s penami, napihljiva blazina, prostor za zabijanje na koš, trapez, sack line, ter še in še.  Velik WOPP! dopolnjuje tudi MINI WOOP! za mlajše otroke. Poseben del WOPP!a je namenjen tudi profesionalnim akrobatom, ki svoje znanje in izkušnje prenašajo na mlajše generacije v obliki WOOP! akademije; prav tako je to tudi dom akrobatske skupine Dunkin Devils. V ponudbi imajo še odlični WOOP! KARTING, kjer so na voljo najnovejši električni gokarti podjetja RIMO, WOOP! ARENA, kjer je na voljo 18 linij interaktivnega bowling enega največjih proizvajalcev bowling stez na svetu – QUBICA AMF, sobe pobega oz. t. i. escape-room.

Bravo Woop za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

woop

Ostali prispevki

LEGENDA: SELLOTAPE.

LEGENDA: SELLOTAPE.

Pot znamke Sellotape je pot kontinuiranega razvoja izdelkov in komunikacije s strankami, tako s stalnimi kot z (nenehno) novimi. Zadovoljne stranke so ključ vsakega nadaljnjega uspeha znamke, ki je že v prejšnjem stoletju ugotovila, da so potrošniki vse bolj obveščeni, izobraženi, posledično tudi bolj skeptični do trditev o izdelkih, ki niso podprte z dejansko uporabno vrednostjo in, da bodo na današnjem, konkurenčnem, trgu vedno izbrali tisto, kar ocenijo kot boljšo ponudbo.

ZNAMKA V INDUSTRIJI OBRTI

ZNAMKA V INDUSTRIJI OBRTI

Naj služijo kreativni presežki v nakitu kot razmisleki o možnih uporabah ali izraznosti umetne inteligence tudi v svetu znamčenja.

GLOBALNI NAVDIH: VELLO BIKE. URBANI DRUŽABNIK.

GLOBALNI NAVDIH: VELLO BIKE. URBANI DRUŽABNIK.

Znamka Vello se je rodila pred desetletjem, ko je industrijski oblikovalec in ustanovitelj, Valentin Vodev, zrisal prve skice. Skupaj z Valerio Wolff, soustanoviteljico znamke, sta kmalu dosegla prvi razvojni mejnik in predstavila trgu prvo kolo Vello. Kot prvi proizvajalec zložljivih koles na Dunaju je kmalu pričel z zelo uspešno kampanjo lansiranja tega izdelka, ki je v urbanih središčih postavljal sodobne mobilne premike in trende.

LOKALNI NAVDIH: Smart Agro Grape

LOKALNI NAVDIH: Smart Agro Grape

Pametni okoljski pristopi z namenom zmanjševanja obremenitev kmetijstva na okolje bodo vse bolj v ospredju in obenem tudi idealna priložnost za grajenje dobrih zgodb znamk. Projektu pod akronimom Smart Agro Grape to nedvomno uspeva.

TikTok in trendi video vsebin

TikTok in trendi video vsebin

Pridružite se Masterclass-u in bodite del revolucije! Naredite korak naprej v svetu digitalnega marketinga in se postavite na čelo vodilne generacije strokovnjakov za vertikalni video v letu 2024.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja