PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: Anabel

Aktualno, Prispevki, Profil

📅 02.02.2024

Znamke osmišljajo svet. Vsi mi smo vsakodnevni potrošniki. Ni pravilnih odgovorov, so samo iskrena in uporabniška.

Namen rubrike je osvetljevati vplivnost, sporočilnost posameznih znamk (blagovnih, storitvenih). Sleherni od nas je vpet v neko zgodbo, pravljico, koncept, ki ga je pritegnil, s tem, ko uporablja/kupuje določene izdelke določene storitve ter se k njim vsakič znova rad vrača. Ni pravih ali manj pravih znamk; ne želimo biti bitk med znamkami, temveč osvetliti, kako smo na koncu vsi mi takšni in drugačni potrošniki nekih zgodb (znamk). Refleksija filozofije znamk ni samo v imenu in logotipu, ampak tudi ali predvsem v esenci njihove doživljajske, doživete in podoživete izkušnje.

Anabel

Vir slike: Matic Gabriel.

Zajtrk & kava/čaj: Dobra jutranja kava pomaga za boljši začetek dneva, zato si svojo pripravim z Aerospressom, ki iz nje iztisne koncentrat in ima zato kava posledično boljši okus. Se pa še vedno, kljub vsakdanjemu ritualu pitja kave, pregrešim s tem, da jo spijem na prazen želodec, kar naj ne bi bilo dobro, ampak si kar hitro po kavi pripravim smoothie ali toast z veganskim sirnim nadomestkom.

Vir slike: unsplash.com.


Vozni park:
Trenutno vozim Volkswagen Polo bele barve. Pri avtih nisem izbirčna, edina stvar, ki mi je pomembna, je, da ima ta bluetooth povezavo za radio, ker v avtu rada poslušam glasbo iz telefona.


Gel/milo za tuširanje:
Zelo rada skrbim za svoj “well being” in veliko časa posvetim ravno razvajanju same sebe. Na moji kopalniški polici se najde veliko krem in serumov za obraz, prav tako pa redno skrbim za piling svoje kože, ki ga velikokrat naredim kar sama doma – s kavo in oljčnim oljem.


Telefon:
Elektronska naprava, kateri podnevi namenim čisto preveč pozornosti, ampak si govorim, da “mi Iphone 12 drži vs moj lajf”, saj na njem ponavadi odgovarjam na maile, snemam vsebino za družbena omrežja ter si sproti zapisujem pesmi, ki jih ustvarjam. Brez telefona pač ne gre.


Najljubši trgovec:
Sem zelo srečna, da veliko sestavin za kuho dobim kar iz maminega in babičinega vrta, ker sem veganska, veliko drugih sestavin pa kupim v Lidlu.

Najljubša kavarna: V Ljubljani ponavadi zahajam v kavarno Ferdinand, Moderna ali pa v Pritličje. Ker največkrat naročim belo kavo z ovsenim napitkom, mi je pomembno, da imajo izbrane kavarne dobro vegansko mleko.


Najljubša restavracija:
V Ljubljani zelo rada grem v  bistro Gaudi&Naan  ali pa v Veganiko, saj sta obe restavraciji popolnoma veganski. Se pa tudi zgodi, da velikokrat nimam časa za malce daljše kosilo, takrat si dostavo naročim kar preko Wolta.


Najljubša/želena destinacija/počitnice:
Dober dopust se vedno začne tam, kjer je dobra družba. Čeprav sem prepotovala že kar nekaj držav, mi je še vedno najljubši London, saj  v njem  živi moj brat Tilen.

Vir slike: unsplash.com.


Najljubše tuje mesto: Porto
.

Vir slike: unsplash.com.

Najljubše domače mesto: Posebno mesto v mojem srcu ima Štanjel, natančneje Villa Fabiani,  kjer se počutiš, kot da si na drugem delu sveta, saj je to vinogradniška posest s podeželjskim dvorcem v italijanskem slogu. Z bratom dvojčkom vsako leto tukaj preživiva vikend v svojem dopustu in je res čarobno.


Morje ali hribi:
MORJE! Pa ne, da nisem za v hribe, ampak morje ima neko milino in tišino, h kateri se raje vračam kot pa v gorski svet.

Vir slike: unsplash.com.

 
Šport: Pod tedensko rekreacijo štejem  JAZZ ples, ki ga obiskujem dvakrat na teden in ta poskrbi za kondicijo in fit postavo.


Glasba:
Na moji “playlisti” je mešanica pop, rock, alter in country glasbe. Rada poslušam pesmi, ki imajo dobra besedila, saj to najprej opazim, ko pesem poslušam prvič.


Zavarovalnica/e:
Se mi zdi, da imam Zavarovalnico Savo, nisem pa čisto prepričana, ker mi vse “resne” papirje ureja ati.


Naj oblačila:
Že nekaj let zapriseženo kupujem v “thrift shopih” in “second hand” trgovinah, ker so vintage oblačila bolj kakovostno narejena, poleg tega pa imam velikokrat srečo in najdem veliko dobrih in edinstvenih kosov.

Vir slike: unsplash.com.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja