GLOBALNI NAVDIH: VELLO BIKE. URBANI DRUŽABNIK.

Aktualno, Prispevki

📅 30.01.2024

Trajnostna, lahka, funkcionalna in elegantna mobilnost.

Ob pričetku kolesarske sezone lahko z leti vedno bolj vneto spremljam(o) razvoj in prodor znamk v tem segmentu izdelkov. Da ne ostajamo samo z vetrom v laseh ob vsakodnevnem mestnem ali gozdno-terenskem kolesarjenju in srčnem navijanju za kolesarske športnike.

Prvi Vello

Znamka Vello se je rodila pred desetletjem, ko je industrijski oblikovalec in ustanovitelj, Valentin Vodev, zrisal prve skice. Skupaj z Valerio Wolff, soustanoviteljico znamke, sta kmalu dosegla prvi razvojni mejnik in predstavila trgu prvo kolo Vello. Kot prvi proizvajalec zložljivih koles na Dunaju je kmalu pričel z zelo uspešno kampanjo lansiranja tega izdelka, ki je v urbanih središčih postavljal sodobne mobilne premike in trende.

Vir slike: vello.bike.

Patentirana in nagrajena inovacija

Vello kolesa odlikuje patentirana inovacija in dovršeno oblikovanje; slednje potrjujejo tudi mnoge prestižne oblikovalske nagrade (Red Dot Design Award, European Product Design Award, avstrijska državna nagrada za oblikovanje, Good Design Award …). V minulih letih je podjetje Vello prejelo nemško nagrado za trajnostni razvoj, letos pa nemško nagrado za dizajn.

Vir slike: vello.bike.

Inovativno, elegantno, trajnostno

V ospredju znamkinega poslanstva je temeljno vodilo, tj. ustvarjanje inovativnih, elegantnih in hkrati trajnostnih oblik mobilnosti.  VELLO se postavlja kot gonilna sila megatrenda med povezljivostjo in t. i. mikromobilnostjo, s ciljem revolucioniranja celotne kolesarske industrije, zlasti v mestih, obenem pa ponuditi prijazno alternativo prevoznim sredstvom, ki temeljijo na fosilih.

Funkcionalna, lahka in elegantna zložljiva kolesa temeljijo na inovativnih tehnologijah in minimalističnem dizajnu s posebej patentiranim mehanizmom za zlaganje ter posledično priročnim, nepogrešljivim olajšanim transportom.

Prvo e-kolo podjetja Vello Bike+ Gears so prvič javno predstavili na letošnjem Tednu oblikovanja v Milanu (Fuorisalone, 2023). Jedro kolesa ostaja enako kot pri obstoječih modelih. Nadgrajuje pa ga platforma Zehus, sistem za rekuperacijo kinetične energije. S poganjanjem pedal nazaj motor preklopi na edinstveno tehnologijo t. i. regenerativnega zaviranja, pri čemer se ustvarjena energija vrača nazaj v baterijo. Obenem Zehus ponuja tudi sistem samodejnega prestavljanja; z napredno tehnologijo zaznava naklon in kakovost ceste. Tu je še Speed ​​Drive, ki ponuja višjo prestavo za tiste, ki vozijo v bolj ravnih urbanih okoljih, medtem ko Mountain Drive ponuja izjemno nizko alternativo standardni prestavi, ki je dovoljšnja, da z njo dosežeš 17-odstotni naklon, torej se ne kaj dosti preznojiš oz. utrudiš.

Vir slike: vello.bike.

Prilagojena mobilnost, zadovoljna uporabniška izkušnja

Misija znamke Vello je, da njegovi uporabniki uživajo v edinstveni izkušnji prilagojene mobilnosti. Sistem kolesa omogoča tudi mnoge hitre in enostavne prilagoditve, glede na različne namembnosti, na primer: otroške sedeže in prtljažne košare je mogoče hitro namestiti in odstraniti s sistemom varnostnega zaklepanja. Nešteto možnih uporab kolesa, zahvaljujoč obsežnemu naboru dodatkov, ustvarja zadovoljno uporabniško izkušnjo.

Vir slike: vello.bike.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.