GLOBALNI NAVDIH: VELLO BIKE. URBANI DRUŽABNIK.

Aktualno, Prispevki

📅 30.01.2024

Trajnostna, lahka, funkcionalna in elegantna mobilnost.

Ob pričetku kolesarske sezone lahko z leti vedno bolj vneto spremljam(o) razvoj in prodor znamk v tem segmentu izdelkov. Da ne ostajamo samo z vetrom v laseh ob vsakodnevnem mestnem ali gozdno-terenskem kolesarjenju in srčnem navijanju za kolesarske športnike.

Prvi Vello

Znamka Vello se je rodila pred desetletjem, ko je industrijski oblikovalec in ustanovitelj, Valentin Vodev, zrisal prve skice. Skupaj z Valerio Wolff, soustanoviteljico znamke, sta kmalu dosegla prvi razvojni mejnik in predstavila trgu prvo kolo Vello. Kot prvi proizvajalec zložljivih koles na Dunaju je kmalu pričel z zelo uspešno kampanjo lansiranja tega izdelka, ki je v urbanih središčih postavljal sodobne mobilne premike in trende.

Vir slike: vello.bike.

Patentirana in nagrajena inovacija

Vello kolesa odlikuje patentirana inovacija in dovršeno oblikovanje; slednje potrjujejo tudi mnoge prestižne oblikovalske nagrade (Red Dot Design Award, European Product Design Award, avstrijska državna nagrada za oblikovanje, Good Design Award …). V minulih letih je podjetje Vello prejelo nemško nagrado za trajnostni razvoj, letos pa nemško nagrado za dizajn.

Vir slike: vello.bike.

Inovativno, elegantno, trajnostno

V ospredju znamkinega poslanstva je temeljno vodilo, tj. ustvarjanje inovativnih, elegantnih in hkrati trajnostnih oblik mobilnosti.  VELLO se postavlja kot gonilna sila megatrenda med povezljivostjo in t. i. mikromobilnostjo, s ciljem revolucioniranja celotne kolesarske industrije, zlasti v mestih, obenem pa ponuditi prijazno alternativo prevoznim sredstvom, ki temeljijo na fosilih.

Funkcionalna, lahka in elegantna zložljiva kolesa temeljijo na inovativnih tehnologijah in minimalističnem dizajnu s posebej patentiranim mehanizmom za zlaganje ter posledično priročnim, nepogrešljivim olajšanim transportom.

Prvo e-kolo podjetja Vello Bike+ Gears so prvič javno predstavili na letošnjem Tednu oblikovanja v Milanu (Fuorisalone, 2023). Jedro kolesa ostaja enako kot pri obstoječih modelih. Nadgrajuje pa ga platforma Zehus, sistem za rekuperacijo kinetične energije. S poganjanjem pedal nazaj motor preklopi na edinstveno tehnologijo t. i. regenerativnega zaviranja, pri čemer se ustvarjena energija vrača nazaj v baterijo. Obenem Zehus ponuja tudi sistem samodejnega prestavljanja; z napredno tehnologijo zaznava naklon in kakovost ceste. Tu je še Speed ​​Drive, ki ponuja višjo prestavo za tiste, ki vozijo v bolj ravnih urbanih okoljih, medtem ko Mountain Drive ponuja izjemno nizko alternativo standardni prestavi, ki je dovoljšnja, da z njo dosežeš 17-odstotni naklon, torej se ne kaj dosti preznojiš oz. utrudiš.

Vir slike: vello.bike.

Prilagojena mobilnost, zadovoljna uporabniška izkušnja

Misija znamke Vello je, da njegovi uporabniki uživajo v edinstveni izkušnji prilagojene mobilnosti. Sistem kolesa omogoča tudi mnoge hitre in enostavne prilagoditve, glede na različne namembnosti, na primer: otroške sedeže in prtljažne košare je mogoče hitro namestiti in odstraniti s sistemom varnostnega zaklepanja. Nešteto možnih uporab kolesa, zahvaljujoč obsežnemu naboru dodatkov, ustvarja zadovoljno uporabniško izkušnjo.

Vir slike: vello.bike.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja