Woop je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker svoje navdušene in zveste obiskovalce vsakič znova rad zabava.
📅 31.08.2021

Woop se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Woop danes predstavlja največji center zabave v Sloveniji, ki se skupaj razprostira na skoraj 10.000 m2. V WOOP!i so dobrodošli prav vsi, saj raznovrstne atrakcije ponujajo nepozabno zabavo in aktivno preživljanje prostega časa. Poleg otrok in staršev, ki se z veseljem vračajo v Woop! in se vedno znova preizkusijo v različnih igrah, prostor predstavlja odlično izhodišče za organizacijo team-buildingov, poslovnih druženj, marketinških in prodajnih konferenc, tedenskih in mesečnih zakupov za podjetja ter organizacija novoletnih druženj in Božičkovih predstav.

Trampolin park WOOP! je že v prvem letu obiskalo več kot 250.000 skakalcev in prav toliko spremljevalcev, ki so v prijetnem gostinskem ambientu spremljali svoje otroke med igro. Priljubljenost blagovne znamke WOOP! je rasla iz dneva v dan, kar se je poznalo ne samo pri obisku, ki je bil v letu 2019 rekorden, temveč tudi v želji obiskovalcev, da bi WOOP! nadaljeval s ponudbo aktivne zabave in temu ustrezno je sledil tudi razvoj v letih 2020 in 2021.

V Trampolin parku WOOP! so poleg klasičnega skakanja na več kot 100 trampolinih na voljo številne zabavne atrakcije, ki popestrijo prav vsak obisk: igralna stena, igra med dvema ognjema, gimnastična jama s penami, napihljiva blazina, prostor za zabijanje na koš, trapez, sack line, ter še in še.  Velik WOPP! dopolnjuje tudi MINI WOOP! za mlajše otroke. Poseben del WOPP!a je namenjen tudi profesionalnim akrobatom, ki svoje znanje in izkušnje prenašajo na mlajše generacije v obliki WOOP! akademije; prav tako je to tudi dom akrobatske skupine Dunkin Devils. V ponudbi imajo še odlični WOOP! KARTING, kjer so na voljo najnovejši električni gokarti podjetja RIMO, WOOP! ARENA, kjer je na voljo 18 linij interaktivnega bowling enega največjih proizvajalcev bowling stez na svetu – QUBICA AMF, sobe pobega oz. t. i. escape-room.

Bravo Woop za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

woop

Ostali prispevki

ZNAMKA V INDUSTRIJI INŽENIRSTVA

ZNAMKA V INDUSTRIJI INŽENIRSTVA

Močne in uspešne znamke so vselej tudi ogledalo močnega in produktivnega ekipnega dela. Zagnane ekipe in posamezniki so tisti, ki premikajo gore. Dajejo zgled in navdih. Takšne so tudi slovenske inženirke.

KREATIVNE KAPSULE

KREATIVNE KAPSULE

Muzejska izkušnja je sestavljena iz več razstavnih prostorov z vsemi vključujočimi elementi ter orodji sodobnih kanalov komuniciranja: vizualizacija, zvočna krajina, animacija, film, intervjuji. Obiskovalci/gledalci se potopijo v izkušnje, ki ustvarjajo občutke stapljanja z begunci preteklosti in sedanjosti, ter razumevanje in doumevanje zgodb.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: ŽAN PAPIČ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: ŽAN PAPIČ

Žan Papič. Improvizacijsko gledališče mu je pisano na kožo. Sicer pa se brusi in dokazuje v različnih vlogah v gledališču, na radiu, malih ekranih, v spletu in oglaševalskih akcijah, kot igralec, pisec, scenarist, voditelj.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja