PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

SOUVENIR STAND NATAŠE ČAGALJ
DECEMBRA EKSKLUZIVNO V SALONU ID:DOMA

Natasa_Cagalj

V soboto, 9. decembra 2023, se bo na brunchu v prodajno-razstavnem salonu id:doma slovenskemu občinstvu prvič predstavila londonska blagovna znamke Souvenir Stand. Izdelki za dom ter oblačila in dodatki bodo na Slovenski cesti 9 in v spletni trgovini id:online ekskluzivno na voljo do konca decembra.

»id:doma je zame od nekdaj najlepša trgovina v Sloveniji, ne samo to, je prava institucija dobrega okusa v oblikovanju, interierju in arhitekturi. V veliko veselje mi je, da bom prav z njimi lahko prvič predstavila svojo blagovno znamko slovenski publiki. Upam, da bo to sodelovanje odprlo še kakšna nova vrata in možnosti partnerstva«, opisuje sodelovanje lastnica in kreativni vodja Souvenir Standa, Nataša Čagalj.

Nataša Čagalj, vir slike: id:doma.

»Arhitekturni biro in prodajni salon notranje opreme id:doma več kot 20 let ponuja širok nabor visokokakovostnih in brezčasnih izdelkov z različnih koncev sveta in vedno smo veseli, ko lahko predstavimo edinstveno novost, kar Souvenir Stand nedvomno je. Natašino delo spremljam že zelo dolgo, sodelovanje s tako izjemno kreativno osebo nam je v velik ponos, zato sem vesel, da bomo praznično stojnico tokrat postavili kar v zavetju našega salona, stran od decembrskega uličnega vrveža,« dodaja vodja salona id:doma Andrej Kovačič.


Ponudba bo sledila božičnemu času: stojnica se bo šibila pod dodatki za dom, med katerimi bodo unikatni keramični svečniki in volnene odeje, ki jih v Združenem kraljestvu izdelujejo strokovnjaki za tkanje Joshua Ellis, prav tako ne bo manjkalo torb različnih velikosti, volnenih šalov, »limited edition« kosov, kot so prešiti anoraki, ter unikatnih srajc s čipko, enih od najprepoznavnejših kosov znamke, ki spajajo predelane vintage prtičke z najboljšimi italijanskimi bombažnimi tkaninami. Kosi so na voljo v omejenih izdajah, lokalno izdelani v Londonu.

Vir slike: id:doma.

»Iskanje spominkov po stojnicah. Nabiranje drobnarij na potovanjih. Zamisel o večnih počitnicah … Kot otrok sem si med poletnimi počitnicami na Hrvaškem postavila trgovinico ob robu vode. Tam sem stala ure in ure, s školjkami v rokih, dokler jih nisem za žepnino prodala mimoidočim. Rad si zamišljam, da vas bodo predmeti, ki jih najdete na naši ‘stojnici s spominki’, spremljali ne le na vaših potovanjih, ampak tudi v vsakdanjem življenju, kot suvenir na večne počitnice. Beseda ‘spominek’ je tako romantična kot sledi, ki jih pušča za seboj, vendar filozofija naše znamke ni
nostalgična, zanima nas prihodnost, s poudarkom na vrednotah recikliranja in trajnosti. Zavzemamo se za pristop ene velikosti za vse, kar omogoča vsestranskost kosov ne glede na spol in način nošenja ter s tem zmanjšuje potrebo po prekomerni proizvodnji,« pravi ena od najuspešnejših slovenskih mednarodno priznanih oblikovalk.

Vir slike: id:doma.


Letošnja prejemnica nagrade slovenske izdaje revije Elle za izjemne dosežke v modi je kmalu po podiplomskem študiju mode na Central Saint Martins v Londonu oblikovala za znamko Cerruti, nato za Lanvin, kjer je bila desna roku kultnemu Alberju Elbazu, pozneje se je Čagaljeva preizkusila kot vodja oblikovanja pri Stelli McCartney, svetovala je Max Mari in Victorii Beckham, pet let je bila kreativna vodja ženske kolekcije pri Ports 1961, od lani pa se podpisuje pod lastno znamko Souvenir Stand.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.