SOUVENIR STAND NATAŠE ČAGALJ
DECEMBRA EKSKLUZIVNO V SALONU ID:DOMA

Aktualno, Prispevki

📅 29.11.2023

V soboto, 9. decembra 2023, se bo na brunchu v prodajno-razstavnem salonu id:doma slovenskemu občinstvu prvič predstavila londonska blagovna znamke Souvenir Stand. Izdelki za dom ter oblačila in dodatki bodo na Slovenski cesti 9 in v spletni trgovini id:online ekskluzivno na voljo do konca decembra.

»id:doma je zame od nekdaj najlepša trgovina v Sloveniji, ne samo to, je prava institucija dobrega okusa v oblikovanju, interierju in arhitekturi. V veliko veselje mi je, da bom prav z njimi lahko prvič predstavila svojo blagovno znamko slovenski publiki. Upam, da bo to sodelovanje odprlo še kakšna nova vrata in možnosti partnerstva«, opisuje sodelovanje lastnica in kreativni vodja Souvenir Standa, Nataša Čagalj.

Nataša Čagalj, vir slike: id:doma.

»Arhitekturni biro in prodajni salon notranje opreme id:doma več kot 20 let ponuja širok nabor visokokakovostnih in brezčasnih izdelkov z različnih koncev sveta in vedno smo veseli, ko lahko predstavimo edinstveno novost, kar Souvenir Stand nedvomno je. Natašino delo spremljam že zelo dolgo, sodelovanje s tako izjemno kreativno osebo nam je v velik ponos, zato sem vesel, da bomo praznično stojnico tokrat postavili kar v zavetju našega salona, stran od decembrskega uličnega vrveža,« dodaja vodja salona id:doma Andrej Kovačič.


Ponudba bo sledila božičnemu času: stojnica se bo šibila pod dodatki za dom, med katerimi bodo unikatni keramični svečniki in volnene odeje, ki jih v Združenem kraljestvu izdelujejo strokovnjaki za tkanje Joshua Ellis, prav tako ne bo manjkalo torb različnih velikosti, volnenih šalov, »limited edition« kosov, kot so prešiti anoraki, ter unikatnih srajc s čipko, enih od najprepoznavnejših kosov znamke, ki spajajo predelane vintage prtičke z najboljšimi italijanskimi bombažnimi tkaninami. Kosi so na voljo v omejenih izdajah, lokalno izdelani v Londonu.

Vir slike: id:doma.

»Iskanje spominkov po stojnicah. Nabiranje drobnarij na potovanjih. Zamisel o večnih počitnicah … Kot otrok sem si med poletnimi počitnicami na Hrvaškem postavila trgovinico ob robu vode. Tam sem stala ure in ure, s školjkami v rokih, dokler jih nisem za žepnino prodala mimoidočim. Rad si zamišljam, da vas bodo predmeti, ki jih najdete na naši ‘stojnici s spominki’, spremljali ne le na vaših potovanjih, ampak tudi v vsakdanjem življenju, kot suvenir na večne počitnice. Beseda ‘spominek’ je tako romantična kot sledi, ki jih pušča za seboj, vendar filozofija naše znamke ni
nostalgična, zanima nas prihodnost, s poudarkom na vrednotah recikliranja in trajnosti. Zavzemamo se za pristop ene velikosti za vse, kar omogoča vsestranskost kosov ne glede na spol in način nošenja ter s tem zmanjšuje potrebo po prekomerni proizvodnji,« pravi ena od najuspešnejših slovenskih mednarodno priznanih oblikovalk.

Vir slike: id:doma.


Letošnja prejemnica nagrade slovenske izdaje revije Elle za izjemne dosežke v modi je kmalu po podiplomskem študiju mode na Central Saint Martins v Londonu oblikovala za znamko Cerruti, nato za Lanvin, kjer je bila desna roku kultnemu Alberju Elbazu, pozneje se je Čagaljeva preizkusila kot vodja oblikovanja pri Stelli McCartney, svetovala je Max Mari in Victorii Beckham, pet let je bila kreativna vodja ženske kolekcije pri Ports 1961, od lani pa se podpisuje pod lastno znamko Souvenir Stand.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja