SOUVENIR STAND NATAŠE ČAGALJ
DECEMBRA EKSKLUZIVNO V SALONU ID:DOMA

Aktualno, Prispevki

📅 29.11.2023

V soboto, 9. decembra 2023, se bo na brunchu v prodajno-razstavnem salonu id:doma slovenskemu občinstvu prvič predstavila londonska blagovna znamke Souvenir Stand. Izdelki za dom ter oblačila in dodatki bodo na Slovenski cesti 9 in v spletni trgovini id:online ekskluzivno na voljo do konca decembra.

»id:doma je zame od nekdaj najlepša trgovina v Sloveniji, ne samo to, je prava institucija dobrega okusa v oblikovanju, interierju in arhitekturi. V veliko veselje mi je, da bom prav z njimi lahko prvič predstavila svojo blagovno znamko slovenski publiki. Upam, da bo to sodelovanje odprlo še kakšna nova vrata in možnosti partnerstva«, opisuje sodelovanje lastnica in kreativni vodja Souvenir Standa, Nataša Čagalj.

Nataša Čagalj, vir slike: id:doma.

»Arhitekturni biro in prodajni salon notranje opreme id:doma več kot 20 let ponuja širok nabor visokokakovostnih in brezčasnih izdelkov z različnih koncev sveta in vedno smo veseli, ko lahko predstavimo edinstveno novost, kar Souvenir Stand nedvomno je. Natašino delo spremljam že zelo dolgo, sodelovanje s tako izjemno kreativno osebo nam je v velik ponos, zato sem vesel, da bomo praznično stojnico tokrat postavili kar v zavetju našega salona, stran od decembrskega uličnega vrveža,« dodaja vodja salona id:doma Andrej Kovačič.


Ponudba bo sledila božičnemu času: stojnica se bo šibila pod dodatki za dom, med katerimi bodo unikatni keramični svečniki in volnene odeje, ki jih v Združenem kraljestvu izdelujejo strokovnjaki za tkanje Joshua Ellis, prav tako ne bo manjkalo torb različnih velikosti, volnenih šalov, »limited edition« kosov, kot so prešiti anoraki, ter unikatnih srajc s čipko, enih od najprepoznavnejših kosov znamke, ki spajajo predelane vintage prtičke z najboljšimi italijanskimi bombažnimi tkaninami. Kosi so na voljo v omejenih izdajah, lokalno izdelani v Londonu.

Vir slike: id:doma.

»Iskanje spominkov po stojnicah. Nabiranje drobnarij na potovanjih. Zamisel o večnih počitnicah … Kot otrok sem si med poletnimi počitnicami na Hrvaškem postavila trgovinico ob robu vode. Tam sem stala ure in ure, s školjkami v rokih, dokler jih nisem za žepnino prodala mimoidočim. Rad si zamišljam, da vas bodo predmeti, ki jih najdete na naši ‘stojnici s spominki’, spremljali ne le na vaših potovanjih, ampak tudi v vsakdanjem življenju, kot suvenir na večne počitnice. Beseda ‘spominek’ je tako romantična kot sledi, ki jih pušča za seboj, vendar filozofija naše znamke ni
nostalgična, zanima nas prihodnost, s poudarkom na vrednotah recikliranja in trajnosti. Zavzemamo se za pristop ene velikosti za vse, kar omogoča vsestranskost kosov ne glede na spol in način nošenja ter s tem zmanjšuje potrebo po prekomerni proizvodnji,« pravi ena od najuspešnejših slovenskih mednarodno priznanih oblikovalk.

Vir slike: id:doma.


Letošnja prejemnica nagrade slovenske izdaje revije Elle za izjemne dosežke v modi je kmalu po podiplomskem študiju mode na Central Saint Martins v Londonu oblikovala za znamko Cerruti, nato za Lanvin, kjer je bila desna roku kultnemu Alberju Elbazu, pozneje se je Čagaljeva preizkusila kot vodja oblikovanja pri Stelli McCartney, svetovala je Max Mari in Victorii Beckham, pet let je bila kreativna vodja ženske kolekcije pri Ports 1961, od lani pa se podpisuje pod lastno znamko Souvenir Stand.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

Katja Kuhar je modna oblikovalka in avtorica blagovne znamke Katja Kuhar. Idejni koncept znamke črpa v slovenski kulturni dediščini, kar velja še posebej izpostaviti, saj se premalo, mnogo premalo vračamo k lastnim koreninam. Pa ne zaradi neke »must-be« patriotskosti (lahko, seveda, tudi – vsekakor nič narobe tudi s takšnim ponosnim odnosom, je prej dobrodošel kot ne) kot tega, da se tudi v naši slovenski pretekli in polpretekli zgodovini zarisujejo marsikatere dobre vsebine, dobre zgodbe.

Za Katjo je bil usoden obisk Pokrajinskega muzeja Celje, kjer je odkrivala dediščino Slovenke Alme.

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja