MESSVJU: MANCA KORELC

17.01.2024 | Aktualno, Intervjuji, Prispevki

MESSVJU … intervju v obliki emoji ekspresije (čustvenčkov) v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

Manca Korelc

Energična, z večnim pogonom in radostjo do vsega, česar se loti. Kot podjetnica je pred desetletjem pogumo zagrizla v samostojno pot. Odločitev je bila prava. Njena unikatnost se kaže v temeljni izbiri tistega, kar počne.

Če pri družbenih omrežjih vsi najprej stavijo na Instagram, se Manca loti LinkedIna. Če vsi gredo raje najprej na morje, Manca rada obiskuje jezera in slapove. Dih jemamoče zgodbe pa impresivno predstavlja in zaokrožuje z uspešnimi knjižnimi izdajami, tako strokovnimi kot osebnimi (Moja jezera, LinkedIn by the Book, The Slovenian Lakes).

Verjame v dobro opolnomočenje z znanjem in pozitivno komuniciranje. Vsako neprednost je treba znati obrniti v prednost. Ovire so, a dobra volja navdihuje ustvarjanje.

Manca je strastna LinkedIn trenerka, predavateljica, pijsateljica, svetovalka, ki uspešno sodeluje s podjetji. Je živ dokaz, da LinkedIn deluje.

Vabljeni k prebiranju!

Sprašuje: Ines Markovčič

Obožuješ LinkedIn. Kako se je rodilo to veselje? 😍 Običajno smo pri ljudeh navajeni (tudi za poslovni svet) preferiranje drugih družbenih omrežij najprej …

Hihi, ja, z LinkedInom imava dolgo zgodovino  ljubezni. 😊 Začelo se je v letu 2014, ko sem šla prvič na svoje kot samostojna podjetnica. Takrat sem bila specialistka za digitalni marketing in v naši industriji »no name«.. Kot podjetnica sem si postavila ključno vprašanje: »kako me bodo lahko podjetja najela, če nihče ne ve, da obstajam in da imam znanja, ki jih imam?« Naravno sem začela graditi na prepoznavnosti ter kredibilnosti in LinkedIn je bil moja temeljna izbira. Od takrat dalje sva nerazdružljiva. 😍

Vir slike: osebni arhiv.

Kakšne so po tvojem mnenje dobre poslovne navade na družbenih omrežjih? 🤓

Na to vprašanje bi lahko odgovorila na dolgo in široko, ampak naj podam nekaj ključnih reči:

  • družbena omrežja so orodja, ki jih je treba znati uporabljati tako kot avto ali kaj drugega
  • ne podcenjuj nikogar, saj vsak služi svojemu namenu
  • kar ne bi komuniciral na odru velike poslovne konference, ne komuniciraj niti na družbenih omrežjih
  • katerokoli omrežje izbereš, se opolnomoči z znanjem, kaj so dobre prakse vedenja in objav, kako deluje algoritem…
  • komunikacija na družbenih omrežjih je odgovornost do te mere, da je treba biti konsistenten, če želiš izkoristiti vse priložnosti
  • komuniciraj pozitivno, zavedaj se, da negativni komentarji povedo veliko več o tebi kot osebi; s tem škodiš svoji osebni znamki in znamki podjetja, ki ga zastopaš.

Kaj (ne)avtentičnost vsebin na družbenih omrežjih po tvojih opažanjih takoj in najprej izda? 🤔

Neavtentičnost kaže na nesamozavest, pomanjkanje znanja in tudi nepoznavanje bontona poslovnih odnosov. Na družbenih omrežjih je treba komunicirati enako, kot bi to počeli v živo.

Kot velika ljubiteljica LinkedIna si celo napisala knjigo LinkedIn by the Book. Katere so prednosti LinkedIna za svet znamčenja? 💡

Res je, izdala sem jo v samozaložbi in sem zelo ponosna nanjo! 😊 Zanimivo dejstvo: knjiga je nastala, ker že od leta 2018 pišem vse objave za LinkedIn profil in stran v en googlov dokument. Ko sem sredi leta 2021 opazila, da se je nabralo preko 200 strani, je v trenutku padla odločitev, da moram ustvariti knjigo.

Prednosti je pa toliko, da se čudim vsem, ki ga še ne uporabljajo redno. 🤭 Moja dva najljubši prednosti sta možnost grajenja osebne ali blagovne znamke ter kredibilnosti. Že skoraj 10 let se mi LinkedIn pomaga pri tem.

Njegova največja prednost so baza podatkov o več kot 930 uporabnikov. Da lahko izluščimo informacije, kdo ima kakšno pozicijo in v katerem podjetju, je zlata vredno, saj iz uporabe in interpretacije teh podatkov izhajajo ključne prednosti: da lahko z gradnjo odnosov s posamezniki ustvarjamo prodajne ali zaposlitvene priložnosti. In vse poslovne odtenke znotraj tega. 😊

Nadalje se lahko z vsebinami veliko naučimo, ostajamo v stiku z našo industrijo, krepimo odnose z javnostmi … Predstavljajte si, da je LinkedIn kot gromozanski poslovni dogodek, kamor pridejo vsi iz B2B sveta. Če bi bil ta dogodek v živo, kako bi ga izkoristili? 😉

Vir slike: osebni arhiv.

Kot strastna in energična strokovnjakinja, si tudi velika ljubiteljica jezer. 💧Kar je zame unikatno in velik like. 👌Toliko, kot sem o jezerih izvedela preko tvojih objav … ne samo to, tvoje objave so impresivne, puščajo lep, pristen pečat. Zbiraš in obiskuješ posamezno jezero po kakšnem ključu?

Uau, hvala za te besede. 😍 Čudovito je brati, kako moje ustvarjanje navdihuje tudi druge. Obiskovanje jezer je postalo pri meni cela znanost. 😅 Zdaj je moj tempo obiskovanja novih jezer sicer precej manjši, kot je bil prej, v zadnjem letu se namreč bolj posvečam slapovom. Kmalu sem si s pomočjo Google Maps in programa, ki sem ga prejela od Inštituta za vodo, naredila natančen seznam koordinat vseh stoječih voda. Po vrsti seveda, kakor sem jih obiskala s kolesom ali peš.

Takrat je bila motivacija čim več jezer v dnevu, danes jih obiskujem, ker moja duša »lake fix«, kakor temu ljubkovalno rečem, dejansko potrebuje. Jezera me pomirijo, kakor me nobena druga stvar na svetu ne.

V zadnjem letu to dimenzijo sebe raziskujem še na znanstveni ravni, tako da lahko od mene v prihodnosti pričakujete res epske vsebine. 😉

Imaš pri vizualnih objavah kakšnega pomočnika za objektivom ali ustvarjaš vse sama? 🎬

Večina objavljenih fotk, na katerih sem jaz, so delo mojega frenda, mojstra fotoaparata in drona Jurija Pelca, s katerim greva res pogosto raziskovat jezera in slapove.

Veliko fotk ustvari tudi moj fant Uroš. Res sem hvaležna obema za to. Projekt Moja jezera ne bi tako dobro uspel, če ne bi bilo v zgodbi in na slikah tudi mene. Osebna nota je zagotovo ključnega pomena. Kakor tudi v poslovni komunikaciji na LinkedInu!

Osebna nota je zagotovo ključnega pomena.

Ti je kakšno jezero še posebej ljubo in zakaj? 😎

Vedno bo na prvem mestu Kočevsko jezero. Prihajam iz Kočevja in čeprav že skoraj 10 let živim v Ljubljani, je kočevsko tisto, h kateremu se vedno vračam. Na jezero imam veliko lepih spominov, med drugim to, da sem se V jezeru prvič poljubila z mojo takratno ljubeznijo. 😍

Do jezera gojim posebno ljubezen, saj mi je najbolj domače. Pravim mu kar ljubezero (ljubezen in jezero skupaj).

Ne morem tudi mimo jezera na Zvohu, ki mi je za vedno spremenil odnos do jezer. Običajno sem do takrat vedno hitela med jezeri, pri njem pa sem bila skoraj 4 ure. V tem času se je spremenilo vreme, tako da sem videla jezero z neskončno obrazi in odsevi sončnega ter oblačnega neba. Bilo je nadveličastno in nepozabno doživetje. 💙

Vir slike: osebni arhiv.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

read more
MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja