TRENDI: Treecelet – zapestnica, ki sadi drevo 

Aktualno, Prispevki

📅 21.02.2024
Vir: osebni arhiv ekipe Treecelet.  

Korenine Treeceleta segajo v leto 2018, ko so se lastniki malega družinskega podjetja začeli spraševati, kako lahko naravi dajo več, kot ji vzamejo. Začeli so preprosto – s sajenjem dreves … in občutek je bil odličen! To so želeli deliti s svetom. Posledično je čez leto dni vzklil projekt Treecelet, ustvarjen z namenom, da pozitiven učinek na svet postavi pred dobiček, in ki verjame, da je lahko prav vsak del pozitivne spremembe. Popotovanju sajenja dreves po svetu se je pridružilo že več kot 50 tisoč ljudi.

Želja je pokazati in biti zgled drugim podjetjem, da lahko s podjetništvom ustvarimo čudovite stvari za na naravo, živali in ljudi. Sajenje dreves, podpora različnih dobrodelnih organizacij in zagotavljanje poštenih služb – pri nas in po svetu – je način in zapoved zglednega sodobnega podjetništva.

Verjamem, da smo podjetniki superheroji današnjega časa, saj imamo moč profit usmerjati v delanje dobrega za svet in ljudi. Ves čas razmišljam o tem, kako lahko s podjetništvom naredimo še več dobrega. Moja strast je “purpose-driven business” oz. podjetništvo z višjim namenom. Da je takšno podjetje uspešno, mora imeti v prvi vrsti uspešen poslovni model. Bolj, kot je uspešen poslovni model, več dobrega lahko kot podjetje naredimo. Če ljudje delujemo z željo delati dobro, bo prišlo tudi ostalo. To je tisto, kar mi daje motivacijo – da bomo čez čas delali vedno večje spremembe, če na tej poti vztrajamo in izboljšujemo svoje procese. – Miha Hrovat, ustanovitelj znamke Treecelet

Vir: osebni arhiv ekipe Treecelet.

Moto projekta se glasi: »PRIJAZNOST. POZITIVNOST. POŠTENOST.«, kajti Treecelet je več kot skrb za naravo. Ko govorijo o pozitivnem vplivu na svet, imajo v mislih tudi ljudi. Večina njihovih zapestnic je narejenih v Sloveniji, po konceptu fairtrade (izdelujejo jih mlade mamice od doma). Prav tako pa sodelujejo z umetniki nakita na Baliju. Vsaka stranka s svojim nakupom tako obenem prispeva k negovanju tovrstnih dobrodošlih praks.

Trenutno gre Treecelet skozi veliko spremembo, dodaja Miha Hrovat. V Sloveniji ni opaznejše slovenske znamke trajnostnih oblačil. Večinoma so manjše, butične. Mi smo ugriznili v ta segment in želja je, da Slovencem približamo resnično trajnostna in pošteno izdelana oblačila v večjem obsegu. Naša oblačila so narejena iz 100 % organskega bombaža, ki je vzgojen brez uporabe kemikalij in z bistveno manjšo porabo vode, kot industrijsko gojen bombaž. Moja vizija je, da je Treecelet čez nekaj let najbolj prepoznavna slovenska znamka trajnostnih oblačil.

Če vas zanima, kako poteka sajenje dreves ali pa, kako v resnici izgleda avokadovo drevo, ste vabljeni, da si na spletni strani projekta Treecelet ogledate krajši dokumentarni film o sajenju dreves, ki ga je posnela Treecelet ekipa med svojo misijo v Tanzaniji.

Vir: treecelet.com

Med letoma 1990 in 2010 je Tanzanija izgubila skoraj 20 % svojih gozdnih površin. Čeprav je delež gozdnatih površin razmeroma velik, primarni gozd izginja izjemno hitro. Z nakupom zapestnice Tanzanija podpirate ekipo za sajenje dreves Treecelet in posadite 3 drevesa neposredno v Tanzaniji.

Širšo ponudbo izdelkov Treecelet si lahko ogledate na spletni strani projekta Treecelet.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.