TRENDI: Treecelet – zapestnica, ki sadi drevo 

Aktualno, Prispevki

📅 21.02.2024
Vir: osebni arhiv ekipe Treecelet.  

Korenine Treeceleta segajo v leto 2018, ko so se lastniki malega družinskega podjetja začeli spraševati, kako lahko naravi dajo več, kot ji vzamejo. Začeli so preprosto – s sajenjem dreves … in občutek je bil odličen! To so želeli deliti s svetom. Posledično je čez leto dni vzklil projekt Treecelet, ustvarjen z namenom, da pozitiven učinek na svet postavi pred dobiček, in ki verjame, da je lahko prav vsak del pozitivne spremembe. Popotovanju sajenja dreves po svetu se je pridružilo že več kot 50 tisoč ljudi.

Želja je pokazati in biti zgled drugim podjetjem, da lahko s podjetništvom ustvarimo čudovite stvari za na naravo, živali in ljudi. Sajenje dreves, podpora različnih dobrodelnih organizacij in zagotavljanje poštenih služb – pri nas in po svetu – je način in zapoved zglednega sodobnega podjetništva.

Verjamem, da smo podjetniki superheroji današnjega časa, saj imamo moč profit usmerjati v delanje dobrega za svet in ljudi. Ves čas razmišljam o tem, kako lahko s podjetništvom naredimo še več dobrega. Moja strast je “purpose-driven business” oz. podjetništvo z višjim namenom. Da je takšno podjetje uspešno, mora imeti v prvi vrsti uspešen poslovni model. Bolj, kot je uspešen poslovni model, več dobrega lahko kot podjetje naredimo. Če ljudje delujemo z željo delati dobro, bo prišlo tudi ostalo. To je tisto, kar mi daje motivacijo – da bomo čez čas delali vedno večje spremembe, če na tej poti vztrajamo in izboljšujemo svoje procese. – Miha Hrovat, ustanovitelj znamke Treecelet

Vir: osebni arhiv ekipe Treecelet.

Moto projekta se glasi: »PRIJAZNOST. POZITIVNOST. POŠTENOST.«, kajti Treecelet je več kot skrb za naravo. Ko govorijo o pozitivnem vplivu na svet, imajo v mislih tudi ljudi. Večina njihovih zapestnic je narejenih v Sloveniji, po konceptu fairtrade (izdelujejo jih mlade mamice od doma). Prav tako pa sodelujejo z umetniki nakita na Baliju. Vsaka stranka s svojim nakupom tako obenem prispeva k negovanju tovrstnih dobrodošlih praks.

Trenutno gre Treecelet skozi veliko spremembo, dodaja Miha Hrovat. V Sloveniji ni opaznejše slovenske znamke trajnostnih oblačil. Večinoma so manjše, butične. Mi smo ugriznili v ta segment in želja je, da Slovencem približamo resnično trajnostna in pošteno izdelana oblačila v večjem obsegu. Naša oblačila so narejena iz 100 % organskega bombaža, ki je vzgojen brez uporabe kemikalij in z bistveno manjšo porabo vode, kot industrijsko gojen bombaž. Moja vizija je, da je Treecelet čez nekaj let najbolj prepoznavna slovenska znamka trajnostnih oblačil.

Če vas zanima, kako poteka sajenje dreves ali pa, kako v resnici izgleda avokadovo drevo, ste vabljeni, da si na spletni strani projekta Treecelet ogledate krajši dokumentarni film o sajenju dreves, ki ga je posnela Treecelet ekipa med svojo misijo v Tanzaniji.

Vir: treecelet.com

Med letoma 1990 in 2010 je Tanzanija izgubila skoraj 20 % svojih gozdnih površin. Čeprav je delež gozdnatih površin razmeroma velik, primarni gozd izginja izjemno hitro. Z nakupom zapestnice Tanzanija podpirate ekipo za sajenje dreves Treecelet in posadite 3 drevesa neposredno v Tanzaniji.

Širšo ponudbo izdelkov Treecelet si lahko ogledate na spletni strani projekta Treecelet.

Ostali prispevki

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja