TRENDI: Treecelet – zapestnica, ki sadi drevo 

Aktualno, Prispevki

📅 21.02.2024
Vir: osebni arhiv ekipe Treecelet.  

Korenine Treeceleta segajo v leto 2018, ko so se lastniki malega družinskega podjetja začeli spraševati, kako lahko naravi dajo več, kot ji vzamejo. Začeli so preprosto – s sajenjem dreves … in občutek je bil odličen! To so želeli deliti s svetom. Posledično je čez leto dni vzklil projekt Treecelet, ustvarjen z namenom, da pozitiven učinek na svet postavi pred dobiček, in ki verjame, da je lahko prav vsak del pozitivne spremembe. Popotovanju sajenja dreves po svetu se je pridružilo že več kot 50 tisoč ljudi.

Želja je pokazati in biti zgled drugim podjetjem, da lahko s podjetništvom ustvarimo čudovite stvari za na naravo, živali in ljudi. Sajenje dreves, podpora različnih dobrodelnih organizacij in zagotavljanje poštenih služb – pri nas in po svetu – je način in zapoved zglednega sodobnega podjetništva.

Verjamem, da smo podjetniki superheroji današnjega časa, saj imamo moč profit usmerjati v delanje dobrega za svet in ljudi. Ves čas razmišljam o tem, kako lahko s podjetništvom naredimo še več dobrega. Moja strast je “purpose-driven business” oz. podjetništvo z višjim namenom. Da je takšno podjetje uspešno, mora imeti v prvi vrsti uspešen poslovni model. Bolj, kot je uspešen poslovni model, več dobrega lahko kot podjetje naredimo. Če ljudje delujemo z željo delati dobro, bo prišlo tudi ostalo. To je tisto, kar mi daje motivacijo – da bomo čez čas delali vedno večje spremembe, če na tej poti vztrajamo in izboljšujemo svoje procese. – Miha Hrovat, ustanovitelj znamke Treecelet

Vir: osebni arhiv ekipe Treecelet.

Moto projekta se glasi: »PRIJAZNOST. POZITIVNOST. POŠTENOST.«, kajti Treecelet je več kot skrb za naravo. Ko govorijo o pozitivnem vplivu na svet, imajo v mislih tudi ljudi. Večina njihovih zapestnic je narejenih v Sloveniji, po konceptu fairtrade (izdelujejo jih mlade mamice od doma). Prav tako pa sodelujejo z umetniki nakita na Baliju. Vsaka stranka s svojim nakupom tako obenem prispeva k negovanju tovrstnih dobrodošlih praks.

Trenutno gre Treecelet skozi veliko spremembo, dodaja Miha Hrovat. V Sloveniji ni opaznejše slovenske znamke trajnostnih oblačil. Večinoma so manjše, butične. Mi smo ugriznili v ta segment in želja je, da Slovencem približamo resnično trajnostna in pošteno izdelana oblačila v večjem obsegu. Naša oblačila so narejena iz 100 % organskega bombaža, ki je vzgojen brez uporabe kemikalij in z bistveno manjšo porabo vode, kot industrijsko gojen bombaž. Moja vizija je, da je Treecelet čez nekaj let najbolj prepoznavna slovenska znamka trajnostnih oblačil.

Če vas zanima, kako poteka sajenje dreves ali pa, kako v resnici izgleda avokadovo drevo, ste vabljeni, da si na spletni strani projekta Treecelet ogledate krajši dokumentarni film o sajenju dreves, ki ga je posnela Treecelet ekipa med svojo misijo v Tanzaniji.

Vir: treecelet.com

Med letoma 1990 in 2010 je Tanzanija izgubila skoraj 20 % svojih gozdnih površin. Čeprav je delež gozdnatih površin razmeroma velik, primarni gozd izginja izjemno hitro. Z nakupom zapestnice Tanzanija podpirate ekipo za sajenje dreves Treecelet in posadite 3 drevesa neposredno v Tanzaniji.

Širšo ponudbo izdelkov Treecelet si lahko ogledate na spletni strani projekta Treecelet.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja