Trendi: električno vs. neelektrično

Aktualno, Prispevki

📅 26.07.2021

Trendi se vseskozi spreminjajo, v zadnjem desetletju so največkrat povezani z odgovorno uporabo in odnosom do okolja, planeta.

Gremo na električno, kjer lahko, je ena zapoved, ko v nenehnem iskanju iščemo kar najboljše, domiselne načine pri ustvarjanju elektrike, zlasti kot posledica dela nečesa drugega, prav tako koristnega (npr. zakaj ne bi vozili kolesa in ob tem proizvajali električno energijo). Ena zadnjih invencij je plesišče, ki lahko proizvaja elektriko: pod na plesišču so skonstruirali v več talnih ploščic, ki na osnovi intenzitete plesnih korakov hkrati proizvajajo glasbo in osvetlitev. Ta izjemno nova tehnologija sicer ne proizvede toliko dodatne energije, da bi z njo uspela oskrbeti večje mesto, lahko pa je odlična alternativa pri množični porabi na glasbenih festivalih in v klubih. Kam bolje kot s plesnimi koraki ustvarjati gorivo za nadaljnje plesne korake? Ste pripravljeni zaplesati svojo pot do bolj trajnostne prihodnosti? Smo. Seveda, ko se tudi festivali in večji dogodki spet odprejo, ne pozabimo pripomniti.

Na drugi strani se vse bolj širijo tudi zapovedi, ki spodbujajo k smiselni omejitvi in porabi električne energije. Ste vedeli, da lahko osvetlimo ulice brez uporabe elektrike? Posamezne mestne strukture so lahko odslej pokrite z majhnimi prizmami, ki odsevajo žaromete avtomobilov, ki gredo mimo, da osvetlijo cesto. To odpravlja nepotrebno porabo energije in pomaga zmanjšati svetlobno onesnaženje. Svetle ulične luči zapravijo tone energije, ko ni nikogar, zato so takšne rešitve pomembnejše kot kdaj koli prej. Idejno rešitev so zasnovali v Studio Roosegaarde  (Nizozemska).

električno

Ostali prispevki

LOKALNE NOVICE

LOKALNE NOVICE

Izbor čudovitih pro-družbeno in pro-okoljskih zgodb.

McCann odprl vrata v Ljubljani

McCann odprl vrata v Ljubljani

Agencija Ginger Communication Hub je sedaj partner McCann za slovenski trg in bo naprej delovala pod blagovno znamko McCann Ljubljana.

Nova agencija je rezultat sinergije med (v svojem razredu) najboljšo svetovno agencijo, regionalnim strokovnim znanjem I&F skupine in drznimi lokalnimi talenti. Kreativnost McCanna je trdno zakoreninjena v strateškem razmišljanju. Agencijska mreža tako položaj podjetij in znamk krepi z idejami, ki pustijo vtis na vseh področjih.

Vsi drugačni, vsi s potenciali

Vsi drugačni, vsi s potenciali

Projekt Vključen svet se osredotoča na vključenost, enakost in raznolikost ter opozarja na težave invalidov, s katerimi se srečujejo pri zaposlovanju in pri izvajanju delovnih obveznosti. Za projektom stoji velika množica ljudi, obraz pa mu dajejo srčni ambasadorji, ki s svojimi zgodbami navdušujejo ter imajo izkušnje s področja zaposlovanja, od samozaposlenih do tistih, ki so imeli pri zaposlitvi srečo, do tistih, ki  so se morali za to precej namučiti.

Znamke bo rešila le kultura

Znamke bo rešila le kultura

Le pomenljivo in pristno čustveno delovanje spodbuja dobro sodelovanje, ki je naprej osnova za pristno in dobro znamčenje. Znamke tudi tržimo in pri tem brez kulture ne gre. Znamke namreč ob tem luščijo kulturo ter njene vrednote in obratno; tudi sama kultura se soustvarja in vse bolj definira znotraj znamkinih ritualov. Proces je dandanes praktično in neizbežno recipročen. Zato je iskanje in ustvarjanje t. i. kulturnih prebojev v že tako zasičenem svetu znamčenja posebna in izzivo polna misija. Če potegnemo črto in iščemo tisti skriti recept za uspeh, nekaj neobhodno velja…

BRANJE: PORTUGALSKE PRIPOVEDKE

BRANJE: PORTUGALSKE PRIPOVEDKE

Za moj okus ostajajo ena taka večna klasika, za vse generacije, od koder lahko črpamo navdihe ali zakonitosti delovanja v svetu znamčenja…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja