PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

McCann odprl vrata v Ljubljani

Ziga Anzlovar_photo

Žiga Anžlovar, direktor McCann Ljubljana: „Magičen občutek zaupanja, ki ga želimo doseči med oglaševanjem“

Agencija Ginger Communication Hub je sedaj partner McCann za slovenski trg in bo naprej delovala pod blagovno znamko McCann Ljubljana.

Nova agencija je rezultat sinergije med (v svojem razredu) najboljšo svetovno agencijo, regionalnim strokovnim znanjem I&F skupine in drznimi lokalnimi talenti. Kreativnost McCanna je trdno zakoreninjena v strateškem razmišljanju. Agencijska mreža tako položaj podjetij in znamk krepi z idejami, ki pustijo vtis na vseh področjih.

Žiga Anžlovar, direktor McCann Ljubljana je ob tem dogodku izpostavil vizijo, da želijo biti odličen igralec, ki zna slovenskemu trgu ponuditi najboljše strokovno znanje iz regije v tesnem sodelovanju z njihovimi lokalnimi talenti. Verjamejo v partnerstva in sodelovanja, ki prinašajo prodorne rešitve. Nenehni pogon ne pomeni le ustvarjanje kampanje za kampanjo, temveč tudi razvijanje platform in ekosistemov, ki se lahko spreminjajo in razvijajo skozi čas.

Žigo Anžlovarja smo povprašali tudi o tem, kako gleda na svet znamčenja ter kaj po njegovem osebnem mnenju zagotavlja dobre zgodbe znamk. Takole je strnil svoje misli: „Vsaka dobra znamka se mora osredotočiti na to, kaj jo dela posebno in edinstveno, da bi odkrila svojo avtentičnost. S tem pristopom dosežemo, da stranke ne vidijo le izdelka ali storitve, ampak spoznajo tudi zgodbo, vrednote in vizijo, ki stojijo za znamko. Ta magičen občutek zaupanja, ki ga želimo doseči med oglaševanjem, se lahko primerja z gradnjo mostu med znamko in strankami. Ko je most trden in stabilen, stranke lažje prečkajo in postanejo zveste, obenem pa pomagajo širiti pozitiven glas o znamki.“

Na slovenski trg tako prihaja nov, zagnan agencijski igralec, ki je del McCann Worldgroup – ene največjih agencijskih mrež na svetu z več kot 20.000 zaposlenimi v več kot 100 državah. Ta je poznana kot začetnica sodobnega modela marketinške agencije in ustvarjalka nekaterih najbolj znanih trženjskih kampanj v zgodovini. McCann Ljubljana prisega na moto: „Vodi nas razum, navdihuje nas strast.“

Vir: McCann Ljubljana.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.