McCann odprl vrata v Ljubljani

Aktualno, Prispevki

📅 08.11.2023

Žiga Anžlovar, direktor McCann Ljubljana: „Magičen občutek zaupanja, ki ga želimo doseči med oglaševanjem“

Agencija Ginger Communication Hub je sedaj partner McCann za slovenski trg in bo naprej delovala pod blagovno znamko McCann Ljubljana.

Nova agencija je rezultat sinergije med (v svojem razredu) najboljšo svetovno agencijo, regionalnim strokovnim znanjem I&F skupine in drznimi lokalnimi talenti. Kreativnost McCanna je trdno zakoreninjena v strateškem razmišljanju. Agencijska mreža tako položaj podjetij in znamk krepi z idejami, ki pustijo vtis na vseh področjih.

Žiga Anžlovar, direktor McCann Ljubljana je ob tem dogodku izpostavil vizijo, da želijo biti odličen igralec, ki zna slovenskemu trgu ponuditi najboljše strokovno znanje iz regije v tesnem sodelovanju z njihovimi lokalnimi talenti. Verjamejo v partnerstva in sodelovanja, ki prinašajo prodorne rešitve. Nenehni pogon ne pomeni le ustvarjanje kampanje za kampanjo, temveč tudi razvijanje platform in ekosistemov, ki se lahko spreminjajo in razvijajo skozi čas.

Žigo Anžlovarja smo povprašali tudi o tem, kako gleda na svet znamčenja ter kaj po njegovem osebnem mnenju zagotavlja dobre zgodbe znamk. Takole je strnil svoje misli: „Vsaka dobra znamka se mora osredotočiti na to, kaj jo dela posebno in edinstveno, da bi odkrila svojo avtentičnost. S tem pristopom dosežemo, da stranke ne vidijo le izdelka ali storitve, ampak spoznajo tudi zgodbo, vrednote in vizijo, ki stojijo za znamko. Ta magičen občutek zaupanja, ki ga želimo doseči med oglaševanjem, se lahko primerja z gradnjo mostu med znamko in strankami. Ko je most trden in stabilen, stranke lažje prečkajo in postanejo zveste, obenem pa pomagajo širiti pozitiven glas o znamki.“

Na slovenski trg tako prihaja nov, zagnan agencijski igralec, ki je del McCann Worldgroup – ene največjih agencijskih mrež na svetu z več kot 20.000 zaposlenimi v več kot 100 državah. Ta je poznana kot začetnica sodobnega modela marketinške agencije in ustvarjalka nekaterih najbolj znanih trženjskih kampanj v zgodovini. McCann Ljubljana prisega na moto: „Vodi nas razum, navdihuje nas strast.“

Vir: McCann Ljubljana.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.