McCann odprl vrata v Ljubljani

Aktualno, Prispevki

📅 08.11.2023

Žiga Anžlovar, direktor McCann Ljubljana: „Magičen občutek zaupanja, ki ga želimo doseči med oglaševanjem“

Agencija Ginger Communication Hub je sedaj partner McCann za slovenski trg in bo naprej delovala pod blagovno znamko McCann Ljubljana.

Nova agencija je rezultat sinergije med (v svojem razredu) najboljšo svetovno agencijo, regionalnim strokovnim znanjem I&F skupine in drznimi lokalnimi talenti. Kreativnost McCanna je trdno zakoreninjena v strateškem razmišljanju. Agencijska mreža tako položaj podjetij in znamk krepi z idejami, ki pustijo vtis na vseh področjih.

Žiga Anžlovar, direktor McCann Ljubljana je ob tem dogodku izpostavil vizijo, da želijo biti odličen igralec, ki zna slovenskemu trgu ponuditi najboljše strokovno znanje iz regije v tesnem sodelovanju z njihovimi lokalnimi talenti. Verjamejo v partnerstva in sodelovanja, ki prinašajo prodorne rešitve. Nenehni pogon ne pomeni le ustvarjanje kampanje za kampanjo, temveč tudi razvijanje platform in ekosistemov, ki se lahko spreminjajo in razvijajo skozi čas.

Žigo Anžlovarja smo povprašali tudi o tem, kako gleda na svet znamčenja ter kaj po njegovem osebnem mnenju zagotavlja dobre zgodbe znamk. Takole je strnil svoje misli: „Vsaka dobra znamka se mora osredotočiti na to, kaj jo dela posebno in edinstveno, da bi odkrila svojo avtentičnost. S tem pristopom dosežemo, da stranke ne vidijo le izdelka ali storitve, ampak spoznajo tudi zgodbo, vrednote in vizijo, ki stojijo za znamko. Ta magičen občutek zaupanja, ki ga želimo doseči med oglaševanjem, se lahko primerja z gradnjo mostu med znamko in strankami. Ko je most trden in stabilen, stranke lažje prečkajo in postanejo zveste, obenem pa pomagajo širiti pozitiven glas o znamki.“

Na slovenski trg tako prihaja nov, zagnan agencijski igralec, ki je del McCann Worldgroup – ene največjih agencijskih mrež na svetu z več kot 20.000 zaposlenimi v več kot 100 državah. Ta je poznana kot začetnica sodobnega modela marketinške agencije in ustvarjalka nekaterih najbolj znanih trženjskih kampanj v zgodovini. McCann Ljubljana prisega na moto: „Vodi nas razum, navdihuje nas strast.“

Vir: McCann Ljubljana.

Ostali prispevki

JAPONSKI ASICS SE ŠIRI OFFLINE

JAPONSKI ASICS SE ŠIRI OFFLINE

Japonska znamka športnih oblačil Asics v tej pandemiji razmišlja drugače, in odločno povečuje prisotnost zunaj spleta. Globalno podjetje za športna...

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

Proizvajalec priljubljenih iPhonov do leta 2024 načrtuje proizvodnjo električnih avtomobilov. Tehnološki velikan naj bi tako tekmoval na hitro...

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja