Hisense Gorenje Studio – kjer se vas novosti dotaknejo
Hisense Gorenje Studio je odprl svojo prenovljeno podobo. Je mnogo več kot razstavni prostor. Je prostor novih doživetij in izkušenj. V predstavitvenem prostoru Laser Space omogočajo izjemne slikovne in zvočne razsežnosti, ki nazorno in doživeto predstavijo uporabniško izkušnjo televizorjev Hisense z inovativno lasersko tehnologijo. Predstavitev bele tehnike in malih gospodinjskih aparatov pa so na marčevski otvoritvi kulinarično zaokrožili z znanim obrazom kuharskih oddaj, Klemnom Skubicem, ki je slastne prigrizke pripravljal v živo, v novi kuhinji Gorenjevega studia. Za sodobnega potrošnika, ki želi spoznati delovanje malih gospodinjskih aparatov in televizorjev malo bolj doživeto in izkustveno, je ta studio naravnost primeren za obisk.
Terme Sveti Martin – LGBTIQ+ prijazni delodajalec
Terme Sveti Martin, ki so znane in cenjene po inovativnih zdravstvenih in holističnih programih k zdravemu življenju in opuščanju slabih navad, so kot prvi hotel na Hrvaškem prejele certifikat za LGBTIQ+ prijaznega delodajalca, kot potrditev sodelovanja v programu »Delovno pravo za vse!«. Ta certifikat je priznanje za prispevek na področju promocije in izboljšanja pogojev LGBTIQ+ oseb na delovnem mestu. Medžimurske terme že od prvega dne delovanja veliko pozornost namenjajo enakopravnosti zaposlenih in ničelni toleranci do diskriminacije na kakršni koli podlagi. Predavanje in delavnica, ki sta sledila, sta bila zato med vsemi zaposlenimi zelo dobro sprejeta.
V skladu s holistično filozofijo dr. Rudolfa Steinerja, ki zagovarja uravnoteženost treh elementov (uma, duše in telesa), Terme Sveti Martin svojih zastavljenih ciljev ne uresničujejo samo, ko gre za goste, ampak tudi lastne zaposlene. Izvajajo tudi ukrepe in odločitve v okviru projekta Družini prijazno podjetje, s katerimi prispevajo k lažjemu usklajevanju družinskega in poslovnega življenja ter temeljijo na željah in interesih zaposlenih. Znotraj posameznih oddelkov namreč delujejo zaposleni, ki v imenu vseh sodelavcev in sodelavk razpravljajo o uvedbi smiselnih ukrepov, ki podpirajo družinsko življenje zaposlenih v termah. Ukrepi se po sprejetju dosledno izvajajo in upoštevajo.
TAM-TAM – kri nekoga – kri za nekoga
15. Plaktivat, ki ga je zavod TAM-TAM Inštitut razpisal v sodelovanju z Zavodom za transfuzijsko medicino in Rdečim križem Slovenije, je letos postregel z zelo kreativnimi idejami, kako spodbuditi in ozaveščati o pomenu darovanja krvi. Te plemenite prakse je pomembno negovati vseskozi in o njih ozaveščati splošno prebivalstvo. Letos se je na natečaj Plaktivat prijavilo rekordno število, kar 780, oblikovalcev iz celotnega sveta.
Kreativna rešitev »Kriza nekoga – kri za nekoga« Mateja Ferliča in Juša Šoltesa iz Herman & partnerji je prejela srebrno Plaketo. Kot je povedal Juš, mlajši tekstopisec na Herman & partnerji, je želel ustvariti jasno sporočilo, ki udari na pravem mestu, ponudi premislek in spodbudi ljudi k darovanju krvi: »Ko dolgo časa gledaš v besedo kriza, se rešitev pojavi sama od sebe. Ko bi le bilo s krizami vedno tako.« Matej, mlajši digitalni oblikovalec na Heman & partnerji, je njegovo idejo želel predstaviti vizualno zelo udarno, s poudarkom na bistvu, tj. darovanju krvi. »Uspelo nama je narediti »bum-bum« efekt, ki prevzame pozornost mimoidočega, mu hitro izroči informacijo na malo drugačen način in ga uspešno spodbudi k darovanju,« še dodajata.
MAO – Demenci prijazna točka
Raziskave kažejo, da razvoj demence lahko upočasnimo, če smo čim dalj časa miselno aktivni in ustvarjalni. Muzej za arhitekturo in oblikovanje je drugi muzej v Sloveniji, ki je bil razglašen za Demenci prijazno točko. V MAO že vrsto let izvajajo programe za ranljive skupine, med katerimi so tudi ustvarjalne delavnice, ki krepijo vse čute – na primer filcanje, igranje različnih konstrukcijskih in miselnih iger. Takšne aktivnosti razvijajo tako motorične spretnosti kot omogočajo vzdrževanje kognitivnih sposobnosti.Kot dodaja, Štefanija L. Zlobec, predsednica Spominčice – Alzheimer Slovenija: “Ustvarjanje krepi zmožnosti abstraktne predstave ter finomotorične spretnosti, ki z nevrološkim propadanjem slabijo”.
Število bolnikov z demenco zaradi staranja prebivalstva, tako pri nas kot drugod po svetu, narašča, pred epidemijo covida je demenca celo predstavljala zdravstveni problem številka ena. V starosti nad 65 let ima demenco že vsak peti človek, v starosti nad 80 let pa vsak tretji.
MAO je tudi sicer zgleden prostor povezovanja preteklosti, sedanjosti in prihodnosti.
Konstrukta – lesena didaktična igrača po 45 letih od zasnove končno na trgu
Lesena didaktična igrača Nika Kralja po 45 letih od zasnove je končno na trgu. Njen prihod na trg je plod sodelovanja Natalije Lapajne, kustosinje Muzeja za arhitekturo in oblikovanje (MAO), pobudnice projekta, Kraljeve hčerke Veronike Kralj, Mete Kamšek, ustanoviteljice zadruge Festival lesa iz Kočevja in obrtnikov kočevsko ribniškega območja ter ob razvojni podpori Centra za kreativnost (CzK) pod okriljem MAO.
Konstrukta je preprosta, a domišljena, trpežna in pristna lesena didaktična igrača za vse generacije. Predstavlja Kraljev odnos do sveta, ki ga z njo spoznavamo v brezkončnih različicah in niansah. Skupinsko sestavljanje različnih oblik in figur spodbuja sodelovanje in živahno izmenjevanje zamisli.
Natalija Lapajne, kustosinja MAO, je ob tem smiselno zaokrožila pomen ohranjanja kulturne dediščine, ki obenem predstavlja tudi dobro zgodbo znamke:
»Mnoga prizadevanja v tujini za oživljanje igrač, ki datirajo desetletja nazaj, so dokaz, da dobra igrača nikoli ne zastara, zato nam je dediščina oblikovalca, kot je Niko Kralj, lahko vzor in navdih za prihodnost. Lepo je videti, da kulturna dediščina lahko živi naprej; v tem primeru ne le kot dobra igrača, temveč tudi kot estetska vrednota … Čeprav se danes vse seli v digitalni svet, mislim, da je taktilni element še vedno zelo pomemben in bi ga morali bolj negovati in vzgajati.«
Mize za vsakogar – Iris v sodelovanju z Mastercard
V Centru za izobraževanje, rehabilitacijo, inkluzijo in svetovanje za slepe in slabovidne Ljubljana (Center IRIS) so slovesno otvorili projekt Mize za vsakogar. Vključujoča miza, ki je nastala v sklopu minulega projekta Mastercard praznična vasica v sodelovanju z romunsko nevladno organizacijo AMAIS, bo odslej učencem Centra IRIS zagotovila inovativni učni in šolski pripomoček. Ob posebni priložnosti v družbi voditeljice Mojce Mavec so predstavili tudi priročnik z naslovom Vključenost za vsakogar, ki je nastal na podlagi pogovorov omizja mize odprtega dialoga, Mize za vsakogar. »Navdihujoče zgodbe so nas spodbudile, da vidimo življenje tudi z druge perspektive,« je na dogodku, kjer so ga predstavili, izpostavil Luka Gabrovšek, poslovni direktor Mastercard Slovenija, ki je donator omenjenega projekta in priročnika. Priročnikzdružujenasvete in priporočila za bolj vključujočo in učinkovito komunikacijo z osebami, ki se v življenju srečujejo s številnimi izzivi. Gost pogovora, Alen Kolibica, kot eden ključnih pobudnikov in podpornikov takšnih akcij, pa je simpatično predstavil navdihujoči pogled, da so naša čutila tista, do katerih ne smemo in ne moremo ostati ravnodušni, saj so motor napredka, inovacij in novih uporabniških izkušenj.
NANDAA Premium yoga
Življenje je igra, igrajmo jo! Moto, na katerega prisega entuziastična podjetniška ekipa, ki se je lotila prodaje vrhunskih podlog za jogo v Sloveniji, prodaja pa jih seveda tudi izven slovenskih meja. Gre za podloge, ki prinašajo največjo sprostitev in so več kot jogi blazine; so obenem tudi igralne površine za otroke, z anti-slip spodnjo površino. Imitacija semiša na zgornji površini blazin zagotavlja dodatno vzdržljivost in vrhunski občutek. Z 0,8 cm debeline pa so tudi priročne in podprte z vadbenimi torbami, za priročno shranjevanje.
Poslanstvo znamke Nandaa je zagotovljati izdelke, ki navdihujejo in motivirajo ljudi, da spodbujajo harmonijo v telesu, umu in okolju. Vizualno jih odlikuje energetsko tehnološka simbolika z edinstveno umetnostjo mandale. Vsak dizajn podloge za jogo je skrbno izbran in ustvarjen. Na voljo so v različnih barvah.
Grown Alchemist – kozmetika svetovnih zvezdnic odslej tudi v Sloveniji
Ikonična kozmetika, Grown Alchemist, ki postavlja nove standarde v svetu lepote, je končno na voljo tudi v Sloveniji. Vstop priznane avstralske kozmetike na slovenski trg so med drugimi pospremile številne slovenske estradnice in vplivnice ter ambasadorka kozmetike Grown Alchemist, Ula Furlan. S kakovostjo in čistostjo izdelkov je znamka že pridobila zaupanje velikanov v svetu mode in Hollywooda (Kim Kardashian, Gwyneth Paltrow).
Znamka gradi svojo zgodbo na evoluciji znanstveno podprte nege kože, ki črpa v naravi in sledi etičnim standardom. Stremijo k temu, da so vsi izdelki in embalaže naravnani trajnostno. Vse sestavine so tudi certificirano organske.
Kozmetiko Grown Alchemist sta leta 2008 ustanovila brata Keston in Jeremy Mujis. Raziskovalni laboratoriji Grown Alchemist v Londonu, Parizu, Švici, Španiji in Avstraliji stremijo k formulam, ki lahko kožo preobrazijo tako od zunaj navznoter (s kozmetičnimi negovalnimi izdelki) kot tudi od znotraj navzven (s t. i. nutrikozmetičnimi izdelki in intravenoznimi vitaminskimi terapijami).
V minulem letu je podjetje Grown Alchemist doseglo še en pomemben mejnik, in sicer postalo je del družine priljubljene kozmetike L`Occitane Group.
0 komentarjev