Trendi: električno vs. neelektrično

Aktualno, Prispevki

📅 26.07.2021

Trendi se vseskozi spreminjajo, v zadnjem desetletju so največkrat povezani z odgovorno uporabo in odnosom do okolja, planeta.

Gremo na električno, kjer lahko, je ena zapoved, ko v nenehnem iskanju iščemo kar najboljše, domiselne načine pri ustvarjanju elektrike, zlasti kot posledica dela nečesa drugega, prav tako koristnega (npr. zakaj ne bi vozili kolesa in ob tem proizvajali električno energijo). Ena zadnjih invencij je plesišče, ki lahko proizvaja elektriko: pod na plesišču so skonstruirali v več talnih ploščic, ki na osnovi intenzitete plesnih korakov hkrati proizvajajo glasbo in osvetlitev. Ta izjemno nova tehnologija sicer ne proizvede toliko dodatne energije, da bi z njo uspela oskrbeti večje mesto, lahko pa je odlična alternativa pri množični porabi na glasbenih festivalih in v klubih. Kam bolje kot s plesnimi koraki ustvarjati gorivo za nadaljnje plesne korake? Ste pripravljeni zaplesati svojo pot do bolj trajnostne prihodnosti? Smo. Seveda, ko se tudi festivali in večji dogodki spet odprejo, ne pozabimo pripomniti.

Na drugi strani se vse bolj širijo tudi zapovedi, ki spodbujajo k smiselni omejitvi in porabi električne energije. Ste vedeli, da lahko osvetlimo ulice brez uporabe elektrike? Posamezne mestne strukture so lahko odslej pokrite z majhnimi prizmami, ki odsevajo žaromete avtomobilov, ki gredo mimo, da osvetlijo cesto. To odpravlja nepotrebno porabo energije in pomaga zmanjšati svetlobno onesnaženje. Svetle ulične luči zapravijo tone energije, ko ni nikogar, zato so takšne rešitve pomembnejše kot kdaj koli prej. Idejno rešitev so zasnovali v Studio Roosegaarde  (Nizozemska).

električno

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja