Trendi: električno vs. neelektrično

Aktualno, Prispevki

📅 26.07.2021

Trendi se vseskozi spreminjajo, v zadnjem desetletju so največkrat povezani z odgovorno uporabo in odnosom do okolja, planeta.

Gremo na električno, kjer lahko, je ena zapoved, ko v nenehnem iskanju iščemo kar najboljše, domiselne načine pri ustvarjanju elektrike, zlasti kot posledica dela nečesa drugega, prav tako koristnega (npr. zakaj ne bi vozili kolesa in ob tem proizvajali električno energijo). Ena zadnjih invencij je plesišče, ki lahko proizvaja elektriko: pod na plesišču so skonstruirali v več talnih ploščic, ki na osnovi intenzitete plesnih korakov hkrati proizvajajo glasbo in osvetlitev. Ta izjemno nova tehnologija sicer ne proizvede toliko dodatne energije, da bi z njo uspela oskrbeti večje mesto, lahko pa je odlična alternativa pri množični porabi na glasbenih festivalih in v klubih. Kam bolje kot s plesnimi koraki ustvarjati gorivo za nadaljnje plesne korake? Ste pripravljeni zaplesati svojo pot do bolj trajnostne prihodnosti? Smo. Seveda, ko se tudi festivali in večji dogodki spet odprejo, ne pozabimo pripomniti.

Na drugi strani se vse bolj širijo tudi zapovedi, ki spodbujajo k smiselni omejitvi in porabi električne energije. Ste vedeli, da lahko osvetlimo ulice brez uporabe elektrike? Posamezne mestne strukture so lahko odslej pokrite z majhnimi prizmami, ki odsevajo žaromete avtomobilov, ki gredo mimo, da osvetlijo cesto. To odpravlja nepotrebno porabo energije in pomaga zmanjšati svetlobno onesnaženje. Svetle ulične luči zapravijo tone energije, ko ni nikogar, zato so takšne rešitve pomembnejše kot kdaj koli prej. Idejno rešitev so zasnovali v Studio Roosegaarde  (Nizozemska).

električno

Ostali prispevki

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: ŽAN PAPIČ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: ŽAN PAPIČ

Žan Papič. Improvizacijsko gledališče mu je pisano na kožo. Sicer pa se brusi in dokazuje v različnih vlogah v gledališču, na radiu, malih ekranih, v spletu in oglaševalskih akcijah, kot igralec, pisec, scenarist, voditelj.

KAJ PRAVI: DARJA BREČKO POŽENEL, CEO & Brand Design Manager

KAJ PRAVI: DARJA BREČKO POŽENEL, CEO & Brand Design Manager

Kot strateginja in snovalka zgodb jim pomaga zaživeti in jih bistveno nadgraditi. Njena odločilna prednost je empatično razumevanje bistva blagovnih znamk, kjer zna ustvariti popolno ravnovesje med logiko in čustvi, pri tem pa najti zlato nit karakterja znamke.

REFLEKSIJE: »UŽITKI V IGRI KULTURNIH RAZLIK«

REFLEKSIJE: »UŽITKI V IGRI KULTURNIH RAZLIK«

Gre za znanstveno ugotovitev, da imamo ljudje dve simultani potrebi: želimo biti del neke celote, a hkrati biti ločeni od nje, pri čemer je ključno, da nas drugi člani te iste celote dojemajo kot »svoje« in hkrati kot nek drug »kozmos zase«. Kot je že pred mojim rojstvom zapisal Wilson, »želimo si biti podobni svojim prijateljem, ne pa biti njihovi kloni«.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja