SLUŠALKE APPLE AIRPODS MAX SO TU

Prispevki

📅 01.07.2021

Menda naj bi bile z vidika uporabniške izkušnje že deležne mnogih kritik, predvsem na družbenih omrežjih, a tako je pri Applu. Na eni strani je četa njegovih lojalnih vernikov, ki vsakič znova predano kupujejo njegove najnovejše dodatke,“gadgete”, na drugi strani je skupina tistih, ki se na takšne novotarije ne odzivajo ali jih na prvo žogo ne prepričajo. Pa saj tako je že skozi vso zgodovino Applovih izdelkov; najprej zasmehovani, podcenjeni, nato prave uspešnice in hit. Tudi najbolj poceni niso. Vendar najboljše slušalke za ušesa tudi sicer niso poceni, če napravimo pregled drugih znamk, ki ponujajo primerljive slušalke.
A tudi cena ni vse. Obstaja tisto nekaj, kar Apple ima, s čimer običajno pritegne svoje zveste privržence. To so izčiščeni oblikovalski elementi, ki delujejo trendovsko oziroma narekujejo »must have« trend. Zato se tudi nekateri zvezdniki z njimi že na polno sprehajajo po ulicah, vstopajo in izstopajo na letališčih ali se odpravljajo na svoje kondicijske treninge.

APPLE AIRPODS MAX

Ostali prispevki

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja