SLUŠALKE APPLE AIRPODS MAX SO TU

Prispevki

📅 01.07.2021

Menda naj bi bile z vidika uporabniške izkušnje že deležne mnogih kritik, predvsem na družbenih omrežjih, a tako je pri Applu. Na eni strani je četa njegovih lojalnih vernikov, ki vsakič znova predano kupujejo njegove najnovejše dodatke,“gadgete”, na drugi strani je skupina tistih, ki se na takšne novotarije ne odzivajo ali jih na prvo žogo ne prepričajo. Pa saj tako je že skozi vso zgodovino Applovih izdelkov; najprej zasmehovani, podcenjeni, nato prave uspešnice in hit. Tudi najbolj poceni niso. Vendar najboljše slušalke za ušesa tudi sicer niso poceni, če napravimo pregled drugih znamk, ki ponujajo primerljive slušalke.
A tudi cena ni vse. Obstaja tisto nekaj, kar Apple ima, s čimer običajno pritegne svoje zveste privržence. To so izčiščeni oblikovalski elementi, ki delujejo trendovsko oziroma narekujejo »must have« trend. Zato se tudi nekateri zvezdniki z njimi že na polno sprehajajo po ulicah, vstopajo in izstopajo na letališčih ali se odpravljajo na svoje kondicijske treninge.

APPLE AIRPODS MAX

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja