Menda naj bi bile z vidika uporabniške izkušnje že deležne mnogih kritik, predvsem na družbenih omrežjih, a tako je pri Applu. Na eni strani je četa njegovih lojalnih vernikov, ki vsakič znova predano kupujejo njegove najnovejše dodatke,“gadgete”, na drugi strani je skupina tistih, ki se na takšne novotarije ne odzivajo ali jih na prvo žogo ne prepričajo. Pa saj tako je že skozi vso zgodovino Applovih izdelkov; najprej zasmehovani, podcenjeni, nato prave uspešnice in hit. Tudi najbolj poceni niso. Vendar najboljše slušalke za ušesa tudi sicer niso poceni, če napravimo pregled drugih znamk, ki ponujajo primerljive slušalke.
A tudi cena ni vse. Obstaja tisto nekaj, kar Apple ima, s čimer običajno pritegne svoje zveste privržence. To so izčiščeni oblikovalski elementi, ki delujejo trendovsko oziroma narekujejo »must have« trend. Zato se tudi nekateri zvezdniki z njimi že na polno sprehajajo po ulicah, vstopajo in izstopajo na letališčih ali se odpravljajo na svoje kondicijske treninge.
OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU
Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.
0 komentarjev