Menda naj bi bile z vidika uporabniške izkušnje že deležne mnogih kritik, predvsem na družbenih omrežjih, a tako je pri Applu. Na eni strani je četa njegovih lojalnih vernikov, ki vsakič znova predano kupujejo njegove najnovejše dodatke,“gadgete”, na drugi strani je skupina tistih, ki se na takšne novotarije ne odzivajo ali jih na prvo žogo ne prepričajo. Pa saj tako je že skozi vso zgodovino Applovih izdelkov; najprej zasmehovani, podcenjeni, nato prave uspešnice in hit. Tudi najbolj poceni niso. Vendar najboljše slušalke za ušesa tudi sicer niso poceni, če napravimo pregled drugih znamk, ki ponujajo primerljive slušalke.
A tudi cena ni vse. Obstaja tisto nekaj, kar Apple ima, s čimer običajno pritegne svoje zveste privržence. To so izčiščeni oblikovalski elementi, ki delujejo trendovsko oziroma narekujejo »must have« trend. Zato se tudi nekateri zvezdniki z njimi že na polno sprehajajo po ulicah, vstopajo in izstopajo na letališčih ali se odpravljajo na svoje kondicijske treninge.
KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno
Romantika zagotovo pritegne. Ampak kakšen smisel ima romantika v znamčenju, če ni del identitete znamke in podjetja? Se romantični TV oglas sklada z vrednotami podjetja? Se zaposleni z njim poenotijo ali zgolj zavijejo z očmi, češ, »šefi spet prodajajo pravljice«? In kako se počutijo kupci, ko zaznajo to vrzel? Samorefleksija in preizpraševanje sta v iskanju srčike same ter identitete podjetja še kako na mestu in naj ne bosta nikoli odveč. Tudi takrat, ko se v lovljenju rokov za kampanjo zdi, da ni časa za praktično nič. Ravno takrat je morda pravi trenutek da stopimo korak nazaj, umirimo žogico, zadihamo in resno premislimo o koreninah identitete znamke.
0 komentarjev