Ljudje živimo za trenutke. Skozi življenje si najbolj zapomnimo tiste, ki so nas neznansko osrečili, in tiste, ki so nas neizmerno razžalostili.
Naša življenja so merjena v trenutkih.
V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

Mnogi dogodki, ki se jih skozi življenje najbolj zapomnimo, se zgodijo nepričakovano in zgolj po naključju. A predstavljajte si, da znamka ustvarja te trenutke za svoje potrošnike. Ali ne bi to potemtakem privedlo do izredno zvestega “plemena” kupcev, ki bi okrog znamke ustvarilo trdno skupnost?
Chip in Dan Heath v svoji knjigi The Power of Moments opisujeta, da so naša življenja merjena v trenutkih. Vendar so samo “trenutki, ki nas zaznamujejo”, tisti, ki v naših glavah in srcih obstanejo še dolgo po tem, ko se zgodijo. Z ustvarjanjem takšnih trenutkov bogatimo življenja in izboljšujemo izkušnje naših kupcev in uporabnikov.
Eden izmed načinov za doseganje le-tega pa je gotovo romantika.
Zgolj dobra kreativnost ni dovolj.
Samo za naročnike
Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.
Že imate račun? Prijavite se.
Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.