📅 05.07.2021

Ljudje se med seboj najbolj povezujemo drug z drugimi. Podobno je z znamkami; s potrošnikom, uporabnikom vzpostavljajo neko čustveno vez.

Kot si zapomnimo (ne)prijetnega sogovornika ob npr. prvi službi, tako je tudi z zgodbami znamk, ki si jih zapomnimo, četudi v negativnih konotacijah. Bistvo je, da se z znamkami na nek čustven način povežemo, prepoznamo in pripoznamo. Ob nakupu izdelka znamke podzavestno verjamemo, da nas bo npr. osrečil, zadovoljil takšno in drugačno potrebo, potrdil ali opustil sistem vrednot itd. Seveda se ob tem zavedamo tudi realnega vidika, tj. da ob nakupu »pravega« parfuma najbrž ne bomo postali fatalna ženska/moški, v katero se bo drugi usodno zaljubil. Tako sugerirana obljuba torej nujno ne gradi končne rešitve kot to, da znamke ljudi kot osebnosti združujejo s specifičnimi čustvi, doživljaji, konotacijami, ki se zgodijo vmes, med nakupno intenco in dejanskim nakupom.

Zakaj znamke potrebujejo osebnost? V drugi številki revije Super Znamka si zastavljamo to vprašanje kot naše osrednje. K razmislekom in obravnavi te tematike vam predstavljamo tri izvirne članke, avtorjev: (1) Masha Mazi, ki prodorno razčlenjuje osebnost znamke v času, ko so vrednote postale vrednota, (2) Maja Ogirzek, ki smiselno osvetljuje, kako je znamka brez osebnosti kot zgodba brez junaka, (3) Jaka Kladnik, ki odpira razmislek, kako imajo v podjetjih s progresivno organizacijo kompetence prednost pred statusom, zaradi česar lažje in bolje uresničujejo poslanstvo znamkinega bistva. Več v sami reviji, vabljeni k prebiranju in naročnini na revijo.

Ostali prispevki

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja