📅 05.07.2021

Ljudje se med seboj najbolj povezujemo drug z drugimi. Podobno je z znamkami; s potrošnikom, uporabnikom vzpostavljajo neko čustveno vez.

Kot si zapomnimo (ne)prijetnega sogovornika ob npr. prvi službi, tako je tudi z zgodbami znamk, ki si jih zapomnimo, četudi v negativnih konotacijah. Bistvo je, da se z znamkami na nek čustven način povežemo, prepoznamo in pripoznamo. Ob nakupu izdelka znamke podzavestno verjamemo, da nas bo npr. osrečil, zadovoljil takšno in drugačno potrebo, potrdil ali opustil sistem vrednot itd. Seveda se ob tem zavedamo tudi realnega vidika, tj. da ob nakupu »pravega« parfuma najbrž ne bomo postali fatalna ženska/moški, v katero se bo drugi usodno zaljubil. Tako sugerirana obljuba torej nujno ne gradi končne rešitve kot to, da znamke ljudi kot osebnosti združujejo s specifičnimi čustvi, doživljaji, konotacijami, ki se zgodijo vmes, med nakupno intenco in dejanskim nakupom.

Zakaj znamke potrebujejo osebnost? V drugi številki revije Super Znamka si zastavljamo to vprašanje kot naše osrednje. K razmislekom in obravnavi te tematike vam predstavljamo tri izvirne članke, avtorjev: (1) Masha Mazi, ki prodorno razčlenjuje osebnost znamke v času, ko so vrednote postale vrednota, (2) Maja Ogirzek, ki smiselno osvetljuje, kako je znamka brez osebnosti kot zgodba brez junaka, (3) Jaka Kladnik, ki odpira razmislek, kako imajo v podjetjih s progresivno organizacijo kompetence prednost pred statusom, zaradi česar lažje in bolje uresničujejo poslanstvo znamkinega bistva. Več v sami reviji, vabljeni k prebiranju in naročnini na revijo.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja