Merkur je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker ostaja navdihujoče tehnično trgovsko podjetje, ki verjame v zadovoljni dom slehernega Slovenca.
📅 19.08.2021

Merkur se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Merkur je trgovina, d. o. o., ki v letu 2021 praznuje častitljivih 125 let. S svojimi 23 trgovskimi centri, od katerih je 13 franšiznih, ohranja pozicijo največjega trgovca v segmentu “naredi si sam” v Sloveniji.

V okviru ukrepov, ki so jih morali spoštovati v času pandemije in zaprtja trgovin, so v Merkurju naredili vse, da so bili njihovi izdelki in storitve ves čas na voljo kupcem, ob hkratnem zagotavljanju varnega dela za zaposlene in varnega nakupovalnega okolja za njihove kupce. V preteklem letu so dokazali, da so se vlaganja v digitalno infrastrukturo ter nove prodajne poti potrdila kot pravilna odločitev, saj so dosegli res izjemne rezultate.

V Merkur-ju verjamejo, da bodo prihodnji zmagovalci v trgovini tisti, ki bodo na pravi način znali povezati prednost fizičnih trgovin (lokacija, prostor, ponudba) s spletnim nastopom. Merkur ima zato odlično izhodišče, da to naredi najbolje v panogi v Sloveniji. Ima strateško zasnovane lokacije trgovin, močno prepoznavno blagovno znamko in odlično prepoznavnost tudi na spletu. Želi biti sodoben, digitalno usmerjen trgovec, ki skrbi za vse bolj nadgrajen in funkcionalen fizični prodajni prostor, ki kupcu omogoča odlično nakupovalno izkušnjo. Ostaja podpornik športa in okoljsko odgovoren, kar oblikuje z lastnim zgledom na področju energetske oskrbe.

Bravo Merkur za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

MERKUR

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.