PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Merkur je Superbrand

Merkur

Merkur se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Merkur je trgovina, d. o. o., ki v letu 2021 praznuje častitljivih 125 let. S svojimi 23 trgovskimi centri, od katerih je 13 franšiznih, ohranja pozicijo največjega trgovca v segmentu “naredi si sam” v Sloveniji.

V okviru ukrepov, ki so jih morali spoštovati v času pandemije in zaprtja trgovin, so v Merkurju naredili vse, da so bili njihovi izdelki in storitve ves čas na voljo kupcem, ob hkratnem zagotavljanju varnega dela za zaposlene in varnega nakupovalnega okolja za njihove kupce. V preteklem letu so dokazali, da so se vlaganja v digitalno infrastrukturo ter nove prodajne poti potrdila kot pravilna odločitev, saj so dosegli res izjemne rezultate.

V Merkur-ju verjamejo, da bodo prihodnji zmagovalci v trgovini tisti, ki bodo na pravi način znali povezati prednost fizičnih trgovin (lokacija, prostor, ponudba) s spletnim nastopom. Merkur ima zato odlično izhodišče, da to naredi najbolje v panogi v Sloveniji. Ima strateško zasnovane lokacije trgovin, močno prepoznavno blagovno znamko in odlično prepoznavnost tudi na spletu. Želi biti sodoben, digitalno usmerjen trgovec, ki skrbi za vse bolj nadgrajen in funkcionalen fizični prodajni prostor, ki kupcu omogoča odlično nakupovalno izkušnjo. Ostaja podpornik športa in okoljsko odgovoren, kar oblikuje z lastnim zgledom na področju energetske oskrbe.

Bravo Merkur za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

MERKUR

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.