Merkur je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker ostaja navdihujoče tehnično trgovsko podjetje, ki verjame v zadovoljni dom slehernega Slovenca.
📅 19.08.2021

Merkur se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Merkur je trgovina, d. o. o., ki v letu 2021 praznuje častitljivih 125 let. S svojimi 23 trgovskimi centri, od katerih je 13 franšiznih, ohranja pozicijo največjega trgovca v segmentu “naredi si sam” v Sloveniji.

V okviru ukrepov, ki so jih morali spoštovati v času pandemije in zaprtja trgovin, so v Merkurju naredili vse, da so bili njihovi izdelki in storitve ves čas na voljo kupcem, ob hkratnem zagotavljanju varnega dela za zaposlene in varnega nakupovalnega okolja za njihove kupce. V preteklem letu so dokazali, da so se vlaganja v digitalno infrastrukturo ter nove prodajne poti potrdila kot pravilna odločitev, saj so dosegli res izjemne rezultate.

V Merkur-ju verjamejo, da bodo prihodnji zmagovalci v trgovini tisti, ki bodo na pravi način znali povezati prednost fizičnih trgovin (lokacija, prostor, ponudba) s spletnim nastopom. Merkur ima zato odlično izhodišče, da to naredi najbolje v panogi v Sloveniji. Ima strateško zasnovane lokacije trgovin, močno prepoznavno blagovno znamko in odlično prepoznavnost tudi na spletu. Želi biti sodoben, digitalno usmerjen trgovec, ki skrbi za vse bolj nadgrajen in funkcionalen fizični prodajni prostor, ki kupcu omogoča odlično nakupovalno izkušnjo. Ostaja podpornik športa in okoljsko odgovoren, kar oblikuje z lastnim zgledom na področju energetske oskrbe.

Bravo Merkur za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

MERKUR

Ostali prispevki

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja