Merkur je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker ostaja navdihujoče tehnično trgovsko podjetje, ki verjame v zadovoljni dom slehernega Slovenca.
📅 19.08.2021

Merkur se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Merkur je trgovina, d. o. o., ki v letu 2021 praznuje častitljivih 125 let. S svojimi 23 trgovskimi centri, od katerih je 13 franšiznih, ohranja pozicijo največjega trgovca v segmentu “naredi si sam” v Sloveniji.

V okviru ukrepov, ki so jih morali spoštovati v času pandemije in zaprtja trgovin, so v Merkurju naredili vse, da so bili njihovi izdelki in storitve ves čas na voljo kupcem, ob hkratnem zagotavljanju varnega dela za zaposlene in varnega nakupovalnega okolja za njihove kupce. V preteklem letu so dokazali, da so se vlaganja v digitalno infrastrukturo ter nove prodajne poti potrdila kot pravilna odločitev, saj so dosegli res izjemne rezultate.

V Merkur-ju verjamejo, da bodo prihodnji zmagovalci v trgovini tisti, ki bodo na pravi način znali povezati prednost fizičnih trgovin (lokacija, prostor, ponudba) s spletnim nastopom. Merkur ima zato odlično izhodišče, da to naredi najbolje v panogi v Sloveniji. Ima strateško zasnovane lokacije trgovin, močno prepoznavno blagovno znamko in odlično prepoznavnost tudi na spletu. Želi biti sodoben, digitalno usmerjen trgovec, ki skrbi za vse bolj nadgrajen in funkcionalen fizični prodajni prostor, ki kupcu omogoča odlično nakupovalno izkušnjo. Ostaja podpornik športa in okoljsko odgovoren, kar oblikuje z lastnim zgledom na področju energetske oskrbe.

Bravo Merkur za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

MERKUR

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja