PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

LOKALNI NAVDIH: SUÌ, fina geomerija

SUI_jewellery_VEA_banner_large

Slovenska zgodba geometričnih oblik, posebnih tekstur lesa in barv akrilnega stekla

Geometričen in sodoben nakit za samostojne ženske, kot se deklarira blagovna znamka SUÌ, navdihuje in navdišuje že nekaj let. Sama sem ga prvič odkrila na eni izmed art tržnic v starem mestnem jedru Ljubljane. Od takrat zbirko z veseljem dopolnjujem s kakimi novimi kosi, saj so vsi unikatni, avtentični, kreativni v nulo, za moj okus dovršeni.

Ročno izdelane kolekcije so navdihnile narava, arhitekturne oblike, sodobna umetnost in glasba. Obenem je ta nakit oblikovan z mislijo in misijo na naravo (izbor materialov), kreativo in izoblikovani slog v minimalizmu. Skrb za okolje izkazuje z uporabo več kot 70 % odstotkov naravnih materialov, tj. papir, filc, skrbno izbrani les in variacije njegovih posebnih struktur, ki ostre geometrijske like mehča in topli. Unikaten pečat izdelku pa dajejo izbrane barve akrilnega stekla in vzorci, ki oblikujejo končno podobo.

Vir: Suì

Prefinjeno geometrijo SUÌ sta junija 2015 ustanovila oblikovalca Simona Korošec in Jakob Rožnik, saj je ženski del ekipe potreboval izviren, sodoben in lahkoten nakit za premišljeno dopolnitev pretežno črnih oblačil. Njun pogled na svet se odraža v geometrijskih oblikah ter dihotomiji med naravnim in umetnim, kar odpira ustvarjalno sinergijo tega nadvse kreativnega tandema. V njunih stvaritvah sta spretno združila dva navidez nezdružljiva materiala – izbran les in akrilno steklo. Kreativno pot pa sta zgradila po principu znanstvene discipline matematike – geometrije, s čimer sta potrdila nezanemarljiv pomen izkustvenih in intuitivnih oblik prostora. Geometrijo vidita kot temelj in umetnost kreiranja vseh življenjskih oblik, ki jo je moč zaznati povsod okoli nas. Drži; vse je ustvarjeno in zgrajeno po principih geometrije, ki se skriva vsepovsod: v naravi, planetih, arhitekturi, živalih, rastlinah, človeku … SUÌ je še en zgleden primer slovenske znamke, ki s premišljeno uporabo materialov in oblik, preko domače garaže navdušuje in pluje v svet, tudi preko slovenskih meja. Misel in misijo na naravo ta nakit izvirno prepleta s pridihm urbanega. “S SUÌ daš piko na i svojemu videzu, dopolniš izbrana oblačila in svoji eleganci podariš kanček urbanega”, kot se nakit tudi uradno predstavlja. Nakit je odlična popestritev za še tako minimalističen in enobarven “look”, modna industrija že ve.

Vir: Suì

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.