LOKALNI NAVDIH: SUÌ, fina geomerija

Aktualno, Prispevki

📅 23.08.2023

Slovenska zgodba geometričnih oblik, posebnih tekstur lesa in barv akrilnega stekla

Geometričen in sodoben nakit za samostojne ženske, kot se deklarira blagovna znamka SUÌ, navdihuje in navdišuje že nekaj let. Sama sem ga prvič odkrila na eni izmed art tržnic v starem mestnem jedru Ljubljane. Od takrat zbirko z veseljem dopolnjujem s kakimi novimi kosi, saj so vsi unikatni, avtentični, kreativni v nulo, za moj okus dovršeni.

Ročno izdelane kolekcije so navdihnile narava, arhitekturne oblike, sodobna umetnost in glasba. Obenem je ta nakit oblikovan z mislijo in misijo na naravo (izbor materialov), kreativo in izoblikovani slog v minimalizmu. Skrb za okolje izkazuje z uporabo več kot 70 % odstotkov naravnih materialov, tj. papir, filc, skrbno izbrani les in variacije njegovih posebnih struktur, ki ostre geometrijske like mehča in topli. Unikaten pečat izdelku pa dajejo izbrane barve akrilnega stekla in vzorci, ki oblikujejo končno podobo.

Vir: Suì

Prefinjeno geometrijo SUÌ sta junija 2015 ustanovila oblikovalca Simona Korošec in Jakob Rožnik, saj je ženski del ekipe potreboval izviren, sodoben in lahkoten nakit za premišljeno dopolnitev pretežno črnih oblačil. Njun pogled na svet se odraža v geometrijskih oblikah ter dihotomiji med naravnim in umetnim, kar odpira ustvarjalno sinergijo tega nadvse kreativnega tandema. V njunih stvaritvah sta spretno združila dva navidez nezdružljiva materiala – izbran les in akrilno steklo. Kreativno pot pa sta zgradila po principu znanstvene discipline matematike – geometrije, s čimer sta potrdila nezanemarljiv pomen izkustvenih in intuitivnih oblik prostora. Geometrijo vidita kot temelj in umetnost kreiranja vseh življenjskih oblik, ki jo je moč zaznati povsod okoli nas. Drži; vse je ustvarjeno in zgrajeno po principih geometrije, ki se skriva vsepovsod: v naravi, planetih, arhitekturi, živalih, rastlinah, človeku … SUÌ je še en zgleden primer slovenske znamke, ki s premišljeno uporabo materialov in oblik, preko domače garaže navdušuje in pluje v svet, tudi preko slovenskih meja. Misel in misijo na naravo ta nakit izvirno prepleta s pridihm urbanega. “S SUÌ daš piko na i svojemu videzu, dopolniš izbrana oblačila in svoji eleganci podariš kanček urbanega”, kot se nakit tudi uradno predstavlja. Nakit je odlična popestritev za še tako minimalističen in enobarven “look”, modna industrija že ve.

Vir: Suì

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja