LOKALNI NAVDIH: SUÌ, fina geomerija

Aktualno, Prispevki

📅 23.08.2023

Slovenska zgodba geometričnih oblik, posebnih tekstur lesa in barv akrilnega stekla

Geometričen in sodoben nakit za samostojne ženske, kot se deklarira blagovna znamka SUÌ, navdihuje in navdišuje že nekaj let. Sama sem ga prvič odkrila na eni izmed art tržnic v starem mestnem jedru Ljubljane. Od takrat zbirko z veseljem dopolnjujem s kakimi novimi kosi, saj so vsi unikatni, avtentični, kreativni v nulo, za moj okus dovršeni.

Ročno izdelane kolekcije so navdihnile narava, arhitekturne oblike, sodobna umetnost in glasba. Obenem je ta nakit oblikovan z mislijo in misijo na naravo (izbor materialov), kreativo in izoblikovani slog v minimalizmu. Skrb za okolje izkazuje z uporabo več kot 70 % odstotkov naravnih materialov, tj. papir, filc, skrbno izbrani les in variacije njegovih posebnih struktur, ki ostre geometrijske like mehča in topli. Unikaten pečat izdelku pa dajejo izbrane barve akrilnega stekla in vzorci, ki oblikujejo končno podobo.

Vir: Suì

Prefinjeno geometrijo SUÌ sta junija 2015 ustanovila oblikovalca Simona Korošec in Jakob Rožnik, saj je ženski del ekipe potreboval izviren, sodoben in lahkoten nakit za premišljeno dopolnitev pretežno črnih oblačil. Njun pogled na svet se odraža v geometrijskih oblikah ter dihotomiji med naravnim in umetnim, kar odpira ustvarjalno sinergijo tega nadvse kreativnega tandema. V njunih stvaritvah sta spretno združila dva navidez nezdružljiva materiala – izbran les in akrilno steklo. Kreativno pot pa sta zgradila po principu znanstvene discipline matematike – geometrije, s čimer sta potrdila nezanemarljiv pomen izkustvenih in intuitivnih oblik prostora. Geometrijo vidita kot temelj in umetnost kreiranja vseh življenjskih oblik, ki jo je moč zaznati povsod okoli nas. Drži; vse je ustvarjeno in zgrajeno po principih geometrije, ki se skriva vsepovsod: v naravi, planetih, arhitekturi, živalih, rastlinah, človeku … SUÌ je še en zgleden primer slovenske znamke, ki s premišljeno uporabo materialov in oblik, preko domače garaže navdušuje in pluje v svet, tudi preko slovenskih meja. Misel in misijo na naravo ta nakit izvirno prepleta s pridihm urbanega. “S SUÌ daš piko na i svojemu videzu, dopolniš izbrana oblačila in svoji eleganci podariš kanček urbanega”, kot se nakit tudi uradno predstavlja. Nakit je odlična popestritev za še tako minimalističen in enobarven “look”, modna industrija že ve.

Vir: Suì

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

Katja Kuhar je modna oblikovalka in avtorica blagovne znamke Katja Kuhar. Idejni koncept znamke črpa v slovenski kulturni dediščini, kar velja še posebej izpostaviti, saj se premalo, mnogo premalo vračamo k lastnim koreninam. Pa ne zaradi neke »must-be« patriotskosti (lahko, seveda, tudi – vsekakor nič narobe tudi s takšnim ponosnim odnosom, je prej dobrodošel kot ne) kot tega, da se tudi v naši slovenski pretekli in polpretekli zgodovini zarisujejo marsikatere dobre vsebine, dobre zgodbe.

Za Katjo je bil usoden obisk Pokrajinskega muzeja Celje, kjer je odkrivala dediščino Slovenke Alme.

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja