Mali (ker sem naklonjena čim večji rabi slovenskega jezika, me kar nekako zanese v Mali Otja) oz. Little Otja je slovenska blagovna znamka izdelkov za dom. Kot se sami predstavijo, so namenjeni sodobnim družinam ter vsem ljubiteljem, ki radi vnesejo v svoj dom nekaj subtilne igrivosti, živahnosti, ki bogati in topli. Posebej sem jih izbrala za tokratno številko tudi zato, ker osrednjo temo namenjamo krožnosti gospodarstva in zglednim blagovnim znamkam v tem smislu. Da bi čim manj obremenjevali okolje, si prizadevajo za naravne materiale in odgovorno izdelavo, obenem pa puščajo prosto pot brezmejni domišljiji pri kakovostnem oblikovanju.
Zagovarjajo vrednote, da so njihovi izdelki lepo oblikovani, s čutom za estetiko in likovno dovršenost ter domišljijo. Vsebino komunicirajo skozi dodatno vsebino, zgodbo: Otja in njegovi prijatelji so namreč živali iz Borovega gozda, v katerem čas poteka počasneje in je zrak malo bolj čist. Zajček Otja veliko razmišlja o svetu in o skrivnostih življenja. Svoja razmišljanja zelo rad deli z otroki. Zaupal jih bo tudi vam, če boste pozorno našpičili ušesa (izdelki za boljši svet). Ni nam vseeno za svet, v katerem živimo, zato se trudimo za uporabo naravnih materialov, če je le mogoče. Ne želimo obremenjevati okolja, zato da bo zrak v Borovem gozdu še naprej ostajal čist (prijazni do narave).
Vsak izdelek, ki ga prodajajo v njihovi spletni trgovini, popelje bodočega uporabnika skozi zgodbo ali sporočilo iz Borovega gozdička. Večina izdelkov je narejenih in oblikovanih v Sloveniji, tudi pri pakiranju odeti v FSC recikliran papir, kartonsko embalažo in podoben okolu prijazen material (v odvisnosti od velikosti in vrste izdelka).
0 komentarjev