LOKALNI NAVDIH: Little Otja

Aktualno, Prispevki

Lepo oblikovani izdelki, slovenska obrt, za boljši svet
📅 03.12.2021

Mali (ker sem naklonjena čim večji rabi slovenskega jezika, me kar nekako zanese v Mali Otja) oz. Little Otja je slovenska blagovna znamka izdelkov za dom. Kot se sami predstavijo, so namenjeni sodobnim družinam ter vsem ljubiteljem, ki radi vnesejo v svoj dom nekaj subtilne igrivosti, živahnosti, ki bogati in topli. Posebej sem jih izbrala za tokratno številko tudi zato, ker osrednjo temo namenjamo krožnosti gospodarstva in zglednim blagovnim znamkam v tem smislu. Da bi čim manj obremenjevali okolje, si prizadevajo za naravne materiale in odgovorno izdelavo, obenem pa puščajo prosto pot brezmejni domišljiji pri kakovostnem oblikovanju.

Zagovarjajo vrednote, da so njihovi izdelki lepo oblikovani, s čutom za estetiko in likovno dovršenost ter domišljijo. Vsebino komunicirajo skozi dodatno vsebino, zgodbo: Otja in njegovi prijatelji so namreč živali iz Borovega gozda, v katerem čas poteka počasneje in je zrak malo bolj čist. Zajček Otja veliko razmišlja o svetu in o skrivnostih življenja. Svoja razmišljanja zelo rad deli z otroki. Zaupal jih bo tudi vam, če boste pozorno našpičili ušesa (izdelki za boljši svet). Ni nam vseeno za svet, v katerem živimo, zato se trudimo za uporabo naravnih materialov, če je le mogoče. Ne želimo obremenjevati okolja, zato da bo zrak v Borovem gozdu še naprej ostajal čist (prijazni do narave).

Vsak izdelek, ki ga prodajajo v njihovi spletni trgovini, popelje bodočega uporabnika skozi zgodbo ali sporočilo iz Borovega gozdička. Večina izdelkov je narejenih in oblikovanih v Sloveniji, tudi pri pakiranju odeti v FSC recikliran papir, kartonsko embalažo in podoben okolu prijazen material (v odvisnosti od velikosti in vrste izdelka).

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.