LOKALNI NAVDIH: Little Otja

Aktualno, Prispevki

Lepo oblikovani izdelki, slovenska obrt, za boljši svet
📅 03.12.2021

Mali (ker sem naklonjena čim večji rabi slovenskega jezika, me kar nekako zanese v Mali Otja) oz. Little Otja je slovenska blagovna znamka izdelkov za dom. Kot se sami predstavijo, so namenjeni sodobnim družinam ter vsem ljubiteljem, ki radi vnesejo v svoj dom nekaj subtilne igrivosti, živahnosti, ki bogati in topli. Posebej sem jih izbrala za tokratno številko tudi zato, ker osrednjo temo namenjamo krožnosti gospodarstva in zglednim blagovnim znamkam v tem smislu. Da bi čim manj obremenjevali okolje, si prizadevajo za naravne materiale in odgovorno izdelavo, obenem pa puščajo prosto pot brezmejni domišljiji pri kakovostnem oblikovanju.

Zagovarjajo vrednote, da so njihovi izdelki lepo oblikovani, s čutom za estetiko in likovno dovršenost ter domišljijo. Vsebino komunicirajo skozi dodatno vsebino, zgodbo: Otja in njegovi prijatelji so namreč živali iz Borovega gozda, v katerem čas poteka počasneje in je zrak malo bolj čist. Zajček Otja veliko razmišlja o svetu in o skrivnostih življenja. Svoja razmišljanja zelo rad deli z otroki. Zaupal jih bo tudi vam, če boste pozorno našpičili ušesa (izdelki za boljši svet). Ni nam vseeno za svet, v katerem živimo, zato se trudimo za uporabo naravnih materialov, če je le mogoče. Ne želimo obremenjevati okolja, zato da bo zrak v Borovem gozdu še naprej ostajal čist (prijazni do narave).

Vsak izdelek, ki ga prodajajo v njihovi spletni trgovini, popelje bodočega uporabnika skozi zgodbo ali sporočilo iz Borovega gozdička. Večina izdelkov je narejenih in oblikovanih v Sloveniji, tudi pri pakiranju odeti v FSC recikliran papir, kartonsko embalažo in podoben okolu prijazen material (v odvisnosti od velikosti in vrste izdelka).

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja