LOKALNI NAVDIH: Little Otja

Aktualno, Prispevki

Lepo oblikovani izdelki, slovenska obrt, za boljši svet
📅 03.12.2021

Mali (ker sem naklonjena čim večji rabi slovenskega jezika, me kar nekako zanese v Mali Otja) oz. Little Otja je slovenska blagovna znamka izdelkov za dom. Kot se sami predstavijo, so namenjeni sodobnim družinam ter vsem ljubiteljem, ki radi vnesejo v svoj dom nekaj subtilne igrivosti, živahnosti, ki bogati in topli. Posebej sem jih izbrala za tokratno številko tudi zato, ker osrednjo temo namenjamo krožnosti gospodarstva in zglednim blagovnim znamkam v tem smislu. Da bi čim manj obremenjevali okolje, si prizadevajo za naravne materiale in odgovorno izdelavo, obenem pa puščajo prosto pot brezmejni domišljiji pri kakovostnem oblikovanju.

Zagovarjajo vrednote, da so njihovi izdelki lepo oblikovani, s čutom za estetiko in likovno dovršenost ter domišljijo. Vsebino komunicirajo skozi dodatno vsebino, zgodbo: Otja in njegovi prijatelji so namreč živali iz Borovega gozda, v katerem čas poteka počasneje in je zrak malo bolj čist. Zajček Otja veliko razmišlja o svetu in o skrivnostih življenja. Svoja razmišljanja zelo rad deli z otroki. Zaupal jih bo tudi vam, če boste pozorno našpičili ušesa (izdelki za boljši svet). Ni nam vseeno za svet, v katerem živimo, zato se trudimo za uporabo naravnih materialov, če je le mogoče. Ne želimo obremenjevati okolja, zato da bo zrak v Borovem gozdu še naprej ostajal čist (prijazni do narave).

Vsak izdelek, ki ga prodajajo v njihovi spletni trgovini, popelje bodočega uporabnika skozi zgodbo ali sporočilo iz Borovega gozdička. Večina izdelkov je narejenih in oblikovanih v Sloveniji, tudi pri pakiranju odeti v FSC recikliran papir, kartonsko embalažo in podoben okolu prijazen material (v odvisnosti od velikosti in vrste izdelka).

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja