Lidl je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker ohranja simpatični nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.
📅 13.08.2021

Lidl se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

V skladu s svojim sloganom Preprosto več za vas so v Lidlu Slovenija želje in potrebe kupcev na prvem mestu. Razmišljajo globalno, a delujejo lokalno. Trenutno zgodbo v Sloveniji sestavlja 1800 zaposlenih, 62 trgovin ter sodoben logistični center v Arji vasi. V središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce in se držijo preprostega načela: ponujati najvišjo kakovost ter svežino za najboljšo možno ceno.

V okviru Skupine Lidl so že vrsto let aktivni na področju okoljskih ter družbenih standardov človekovih pravic in preprečevanja korupcije: z različnimi iniciativami si prizadevajo zagotoviti dostojno plačilo; zavzemajo se za varovanje okolja v svojih svetovnih dobavnih trgovinah ter zaposlenim omogočajo pravične delovne pogoje. Zavedajo se ekonomske, družbene in okoljske odgovornosti ter vsakodnevno skrbijo za nadaljnji razvoj svojega poslovnega modela in podjetja za uspešno prihodnost. 

Dnevno stremijo k temu, da svojim kupcem ponudijo pester nabor izdelkov – tako v sklopu svoje redne ponudbe kot tudi preko svojih akcijskih aktivnosti: vse od svežih živil, mednarodno priljubljenih produktov, široke ponudbe tekstila ter gospodinjskih pripomočkov pa vse do lokalnih izdelkov.

Lidl Slovenija je v svojih promocijskih aktivnostih zavezan k razumevanju okolja, v katerem živi ter deluje, in potrebam ali željam lokalnega kupca. Tako so v zadnjih nekaj letih razvili štiri osrednje komunikacijske platforme z močnim strateškim poudarjanjem segmenta domačnosti: Sami domači, Tukaj za vas, Žar legende ter Tvoja izbira.

Bravo Lidl za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.