PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Lidl je Superbrand

lidl

Lidl se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

V skladu s svojim sloganom Preprosto več za vas so v Lidlu Slovenija želje in potrebe kupcev na prvem mestu. Razmišljajo globalno, a delujejo lokalno. Trenutno zgodbo v Sloveniji sestavlja 1800 zaposlenih, 62 trgovin ter sodoben logistični center v Arji vasi. V središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce in se držijo preprostega načela: ponujati najvišjo kakovost ter svežino za najboljšo možno ceno.

V okviru Skupine Lidl so že vrsto let aktivni na področju okoljskih ter družbenih standardov človekovih pravic in preprečevanja korupcije: z različnimi iniciativami si prizadevajo zagotoviti dostojno plačilo; zavzemajo se za varovanje okolja v svojih svetovnih dobavnih trgovinah ter zaposlenim omogočajo pravične delovne pogoje. Zavedajo se ekonomske, družbene in okoljske odgovornosti ter vsakodnevno skrbijo za nadaljnji razvoj svojega poslovnega modela in podjetja za uspešno prihodnost. 

Dnevno stremijo k temu, da svojim kupcem ponudijo pester nabor izdelkov – tako v sklopu svoje redne ponudbe kot tudi preko svojih akcijskih aktivnosti: vse od svežih živil, mednarodno priljubljenih produktov, široke ponudbe tekstila ter gospodinjskih pripomočkov pa vse do lokalnih izdelkov.

Lidl Slovenija je v svojih promocijskih aktivnostih zavezan k razumevanju okolja, v katerem živi ter deluje, in potrebam ali željam lokalnega kupca. Tako so v zadnjih nekaj letih razvili štiri osrednje komunikacijske platforme z močnim strateškim poudarjanjem segmenta domačnosti: Sami domači, Tukaj za vas, Žar legende ter Tvoja izbira.

Bravo Lidl za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.