Lidl je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker ohranja simpatični nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.
📅 13.08.2021

Lidl se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

V skladu s svojim sloganom Preprosto več za vas so v Lidlu Slovenija želje in potrebe kupcev na prvem mestu. Razmišljajo globalno, a delujejo lokalno. Trenutno zgodbo v Sloveniji sestavlja 1800 zaposlenih, 62 trgovin ter sodoben logistični center v Arji vasi. V središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce in se držijo preprostega načela: ponujati najvišjo kakovost ter svežino za najboljšo možno ceno.

V okviru Skupine Lidl so že vrsto let aktivni na področju okoljskih ter družbenih standardov človekovih pravic in preprečevanja korupcije: z različnimi iniciativami si prizadevajo zagotoviti dostojno plačilo; zavzemajo se za varovanje okolja v svojih svetovnih dobavnih trgovinah ter zaposlenim omogočajo pravične delovne pogoje. Zavedajo se ekonomske, družbene in okoljske odgovornosti ter vsakodnevno skrbijo za nadaljnji razvoj svojega poslovnega modela in podjetja za uspešno prihodnost. 

Dnevno stremijo k temu, da svojim kupcem ponudijo pester nabor izdelkov – tako v sklopu svoje redne ponudbe kot tudi preko svojih akcijskih aktivnosti: vse od svežih živil, mednarodno priljubljenih produktov, široke ponudbe tekstila ter gospodinjskih pripomočkov pa vse do lokalnih izdelkov.

Lidl Slovenija je v svojih promocijskih aktivnostih zavezan k razumevanju okolja, v katerem živi ter deluje, in potrebam ali željam lokalnega kupca. Tako so v zadnjih nekaj letih razvili štiri osrednje komunikacijske platforme z močnim strateškim poudarjanjem segmenta domačnosti: Sami domači, Tukaj za vas, Žar legende ter Tvoja izbira.

Bravo Lidl za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja