Lidl je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker ohranja simpatični nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.
📅 13.08.2021

Lidl se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

V skladu s svojim sloganom Preprosto več za vas so v Lidlu Slovenija želje in potrebe kupcev na prvem mestu. Razmišljajo globalno, a delujejo lokalno. Trenutno zgodbo v Sloveniji sestavlja 1800 zaposlenih, 62 trgovin ter sodoben logistični center v Arji vasi. V središče svoje dejavnosti vedno postavljajo kupce in se držijo preprostega načela: ponujati najvišjo kakovost ter svežino za najboljšo možno ceno.

V okviru Skupine Lidl so že vrsto let aktivni na področju okoljskih ter družbenih standardov človekovih pravic in preprečevanja korupcije: z različnimi iniciativami si prizadevajo zagotoviti dostojno plačilo; zavzemajo se za varovanje okolja v svojih svetovnih dobavnih trgovinah ter zaposlenim omogočajo pravične delovne pogoje. Zavedajo se ekonomske, družbene in okoljske odgovornosti ter vsakodnevno skrbijo za nadaljnji razvoj svojega poslovnega modela in podjetja za uspešno prihodnost. 

Dnevno stremijo k temu, da svojim kupcem ponudijo pester nabor izdelkov – tako v sklopu svoje redne ponudbe kot tudi preko svojih akcijskih aktivnosti: vse od svežih živil, mednarodno priljubljenih produktov, široke ponudbe tekstila ter gospodinjskih pripomočkov pa vse do lokalnih izdelkov.

Lidl Slovenija je v svojih promocijskih aktivnostih zavezan k razumevanju okolja, v katerem živi ter deluje, in potrebam ali željam lokalnega kupca. Tako so v zadnjih nekaj letih razvili štiri osrednje komunikacijske platforme z močnim strateškim poudarjanjem segmenta domačnosti: Sami domači, Tukaj za vas, Žar legende ter Tvoja izbira.

Bravo Lidl za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Ostali prispevki

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja