PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Leone je Superbrand

image-090

Leone se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Podjetje Incom LEONE je eden izmed največjih proizvajalcev sladoleda in čokolade v reviji. Z njihovimi inovativnimi izdelki segajo na več kot 35 trgov po vsem svetu (od celotne Evrope in vse do ZDA ter na vzhodu do Kitajske in celo do Avstralije in Nove Zelandije). Podjetje prodaja sladolede pod blagovnima znamkama LEONE in AL!VE v več kot 30 držav, kar je zelo velik uspeh za živilsko podjetje v Sloveniji.

Kreativni in inovativni so bili v podjetju Incom LEONE že od nekdaj, le da so do leta 2018 proizvajali predvsem trgovske blagovne znamke za največje svetovnega trgovske verige. Vseskozi so organsko rasli in dobičke vlagali v razvoj podjetja.

S pogumom se začnejo najlepše zgodbe. Ena izmed najbolj sladkih se je skorajda filmsko rodila v Ajdovščini v prav nič ugledni garaži, v kateri je Andrej Slokar, ustanovitelj podjetja Incom LEONE in blagovne znamke LEONE, leta 1991 zakuhal svoj prvi sladoled. Mlad kemijski tehnolog, nekdanji vodja proizvodnje v Fructalu, je na klin obesil svojo kariero v velikem podjetju, ker je želel postati podjetnik. Andrej je vseskozi verjel v sanje, imel je pogum in vedel je, da podjetnik za uspeh v prvi vrsti ne potrebuje denarja, ampak iskreno navdušenje do tistega, kar počne.

Znamka LEONE se ponaša z zelo kreativnimi in inovativnimi sladoledi, ki s svojo navdihujočo drznostjo spreminjajo pravila v kategoriji: LEONE Vrtnica korneti, LEONE Unicorn in Black korneti, LEONE Premium palčke,  LEONE Lonci …   

Bravo Leone za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.