Leone je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker skrbi, da znamka postane sinonim za najbolj inovativen sladoled.
📅 12.08.2021

Leone se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Podjetje Incom LEONE je eden izmed največjih proizvajalcev sladoleda in čokolade v reviji. Z njihovimi inovativnimi izdelki segajo na več kot 35 trgov po vsem svetu (od celotne Evrope in vse do ZDA ter na vzhodu do Kitajske in celo do Avstralije in Nove Zelandije). Podjetje prodaja sladolede pod blagovnima znamkama LEONE in AL!VE v več kot 30 držav, kar je zelo velik uspeh za živilsko podjetje v Sloveniji.

Kreativni in inovativni so bili v podjetju Incom LEONE že od nekdaj, le da so do leta 2018 proizvajali predvsem trgovske blagovne znamke za največje svetovnega trgovske verige. Vseskozi so organsko rasli in dobičke vlagali v razvoj podjetja.

S pogumom se začnejo najlepše zgodbe. Ena izmed najbolj sladkih se je skorajda filmsko rodila v Ajdovščini v prav nič ugledni garaži, v kateri je Andrej Slokar, ustanovitelj podjetja Incom LEONE in blagovne znamke LEONE, leta 1991 zakuhal svoj prvi sladoled. Mlad kemijski tehnolog, nekdanji vodja proizvodnje v Fructalu, je na klin obesil svojo kariero v velikem podjetju, ker je želel postati podjetnik. Andrej je vseskozi verjel v sanje, imel je pogum in vedel je, da podjetnik za uspeh v prvi vrsti ne potrebuje denarja, ampak iskreno navdušenje do tistega, kar počne.

Znamka LEONE se ponaša z zelo kreativnimi in inovativnimi sladoledi, ki s svojo navdihujočo drznostjo spreminjajo pravila v kategoriji: LEONE Vrtnica korneti, LEONE Unicorn in Black korneti, LEONE Premium palčke,  LEONE Lonci …   

Bravo Leone za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja