Leone je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker skrbi, da znamka postane sinonim za najbolj inovativen sladoled.
📅 12.08.2021

Leone se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Podjetje Incom LEONE je eden izmed največjih proizvajalcev sladoleda in čokolade v reviji. Z njihovimi inovativnimi izdelki segajo na več kot 35 trgov po vsem svetu (od celotne Evrope in vse do ZDA ter na vzhodu do Kitajske in celo do Avstralije in Nove Zelandije). Podjetje prodaja sladolede pod blagovnima znamkama LEONE in AL!VE v več kot 30 držav, kar je zelo velik uspeh za živilsko podjetje v Sloveniji.

Kreativni in inovativni so bili v podjetju Incom LEONE že od nekdaj, le da so do leta 2018 proizvajali predvsem trgovske blagovne znamke za največje svetovnega trgovske verige. Vseskozi so organsko rasli in dobičke vlagali v razvoj podjetja.

S pogumom se začnejo najlepše zgodbe. Ena izmed najbolj sladkih se je skorajda filmsko rodila v Ajdovščini v prav nič ugledni garaži, v kateri je Andrej Slokar, ustanovitelj podjetja Incom LEONE in blagovne znamke LEONE, leta 1991 zakuhal svoj prvi sladoled. Mlad kemijski tehnolog, nekdanji vodja proizvodnje v Fructalu, je na klin obesil svojo kariero v velikem podjetju, ker je želel postati podjetnik. Andrej je vseskozi verjel v sanje, imel je pogum in vedel je, da podjetnik za uspeh v prvi vrsti ne potrebuje denarja, ampak iskreno navdušenje do tistega, kar počne.

Znamka LEONE se ponaša z zelo kreativnimi in inovativnimi sladoledi, ki s svojo navdihujočo drznostjo spreminjajo pravila v kategoriji: LEONE Vrtnica korneti, LEONE Unicorn in Black korneti, LEONE Premium palčke,  LEONE Lonci …   

Bravo Leone za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja