ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

Prispevki

LEONARDO DICAPRIO
📅 09.03.2021

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda DiCapria, ki zaenkrat še vedno upravičeno potrjuje sloves zadnje filmske zvezde Hollywooda.

V Ameriki ga naslavljajo kot »ljubimca paparacev«. Mogoče bodo tiste bralke in bralci, ki v nadaljevanju prispevka pričakujejo glorifikacijo po njegovih splošno priljubljenih aspektih (videz, atraktivnost, šarmantnost, zasebno življenje), malce razočarani. Menim, da to že prav lepo in temeljito počnejo drugi, predvsem rumeni in popularni lifestyle mediji. Moj namen se je oddaljiti od tega aspekta, saj ne predstavlja relevantnega presežka pri razmislekih o znamčenju. Zakaj Leonardo DiCaprio, in kaj lahko v zvezi z njim inspirativnega izluščimo v luči znamčenja in dobrih zgodb znamk? Zelo preprosto, ker vedno in vestno opravi vse domače naloge, kot en piflar, v pozitivnem smislu seveda. To je tudi večna popotnica za vse znamke, ki uspejo upravičiti sloves dobrih in priljubljenih znamk.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

FANFARA 2024 – 17. ŠTUDENTSKA MARKETINŠKA KONFERENCA

FANFARA 2024 – 17. ŠTUDENTSKA MARKETINŠKA KONFERENCA

S 5. novembrom se v Cankarjev dom ponovno vrača že tradicionalna Fanfara! Letos bo potekala že sedemnajstič zapored, tokrat s pomenljivim sloganom “Kje je meja”, in nas spodbudila k razmisleku o pripravljenosti na nepredvidljivo.

PIVOVARNA UNION – 160 LET TEKOČEGA ZLATA

PIVOVARNA UNION – 160 LET TEKOČEGA ZLATA

Pivovarna Union obeležuje 160-letnico in 10-letnico gostoljubja Pivnice Union. Ob tem jubileju so razkrili tudi načrte za izgradnjo Mestne pivovarne Union. V prvem desetletju Pivnice Union so postali nepogrešljiv del ljubljanske pivske in kulinarične scene, kjer se prepletata bogata zgodovina in sodobna pivovarska umetnost.

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.