V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda DiCapria, ki zaenkrat še vedno upravičeno potrjuje sloves zadnje filmske zvezde Hollywooda.
V Ameriki ga naslavljajo kot »ljubimca paparacev«. Mogoče bodo tiste bralke in bralci, ki v nadaljevanju prispevka pričakujejo glorifikacijo po njegovih splošno priljubljenih aspektih (videz, atraktivnost, šarmantnost, zasebno življenje), malce razočarani. Menim, da to že prav lepo in temeljito počnejo drugi, predvsem rumeni in popularni lifestyle mediji. Moj namen se je oddaljiti od tega aspekta, saj ne predstavlja relevantnega presežka pri razmislekih o znamčenju. Zakaj Leonardo DiCaprio, in kaj lahko v zvezi z njim inspirativnega izluščimo v luči znamčenja in dobrih zgodb znamk? Zelo preprosto, ker vedno in vestno opravi vse domače naloge, kot en piflar, v pozitivnem smislu seveda. To je tudi večna popotnica za vse znamke, ki uspejo upravičiti sloves dobrih in priljubljenih znamk.
Samo za naročnike
Že imate račun? Prijavite se.
0 komentarjev