ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

Prispevki

LEONARDO DICAPRIO
📅 09.03.2021

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda DiCapria, ki zaenkrat še vedno upravičeno potrjuje sloves zadnje filmske zvezde Hollywooda.

V Ameriki ga naslavljajo kot »ljubimca paparacev«. Mogoče bodo tiste bralke in bralci, ki v nadaljevanju prispevka pričakujejo glorifikacijo po njegovih splošno priljubljenih aspektih (videz, atraktivnost, šarmantnost, zasebno življenje), malce razočarani. Menim, da to že prav lepo in temeljito počnejo drugi, predvsem rumeni in popularni lifestyle mediji. Moj namen se je oddaljiti od tega aspekta, saj ne predstavlja relevantnega presežka pri razmislekih o znamčenju. Zakaj Leonardo DiCaprio, in kaj lahko v zvezi z njim inspirativnega izluščimo v luči znamčenja in dobrih zgodb znamk? Zelo preprosto, ker vedno in vestno opravi vse domače naloge, kot en piflar, v pozitivnem smislu seveda. To je tudi večna popotnica za vse znamke, ki uspejo upravičiti sloves dobrih in priljubljenih znamk.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

NAVDIH LOKALNO: LUSHNA GLAMPING

NAVDIH LOKALNO: LUSHNA GLAMPING

Turizem je nedvomno branža, ki jo je epidemiološko leto še posebej prizadelo, in je bila primorana razmišljati o alternativnih rešitvah. Pri...

JAPONSKI ASICS SE ŠIRI OFFLINE

JAPONSKI ASICS SE ŠIRI OFFLINE

Japonska znamka športnih oblačil Asics v tej pandemiji razmišlja drugače, in odločno povečuje prisotnost zunaj spleta. Globalno podjetje za športna...

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

Proizvajalec priljubljenih iPhonov do leta 2024 načrtuje proizvodnjo električnih avtomobilov. Tehnološki velikan naj bi tako tekmoval na hitro...

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja