Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

NAVDIH LOKALNO: LUSHNA GLAMPING

Lokalni navdih_Lushna glamping (7)

Turizem je nedvomno branža, ki jo je epidemiološko leto še posebej prizadelo, in je bila primorana razmišljati o alternativnih rešitvah. Pri nekaterih se je to izšlo bolje, pri drugih žal manj. A je bilo v osnovi več slednjih; globalna poročila pričajo o kar 80 % padcu turistični dejavnosti. Ker pa se slej ko prej izkaže, da je vsaka slaba stvar tudi za kaj dobra, je potrebno ostati optimističen, predvsem pa osvetljevati dobre zgodbe iz prakse.

Domači turizem je vsaj delno pomagal omiliti lanskoletni udarec in padec, aktualne politične vlade tako pri nas kot po svetu so vpeljevale ukrepe za ponovno oživitev te branže, da bi zaščitile mnoga delovna mesta in podjetja. Vzporedno pa so se ponovno obudili, in celo pohitrili nekateri načrti, ki dajejo podporo trajnostnemu turizmu, in spodbujajo prehod na bolj okolju prijazen turistični sistem. Nasploh so se aktivirala bolj plodna razmišljanja o turizmu za prihodnost.

Lushna glamping je takšen odličen primer. Ne glede na pandemijo zadnjih nekaj let gradi občudovanja vredno zgodbo, koncept. Še zlasti zato, ker se je tega lotila ekipa ljudi povsem entuziastično in v močnem prepričanju v svojo zgodbo. Ustvarili so naravna letovišča z moderno eko konstrukcijo, ki ponujajo nepozabne izkušnje v naravi. Edinstvene eko kabine ustvarjajo sonaravno, okolju prijazno turistično destinacijo, in to na lokacijah čiste in neokrnjene narave, v kateri se lahko ljudje ponovno zlijejo z naravnim okoljem.

Ta edinstveni koncept počitniških izkušenj v naravi, ki se imenuje eksperimentalni ali glamurozni turizem, popularno imenovan glamping, je ustvarila skupina ljubiteljev vsega, kar vleče na prosto in v naravo. Vsak je strokovnjak na svojem področju (bioklimatski arhitekt, lesni gradbenik, strokovnjak za trženje in gostinstvo …), so pravi pustolovci, in verjamejo, da je resnični glamur narava. Prepričani so, da lahko svoje strasti prav tako ali še bolje izživiš v neposredni naravi. Svojo pozornost so upravičeno poželi že v tujih medijih, in z velikim zadovoljstvom tujih turistov.

Tudi v zimskem času ne počivajo, zaradi česar so nas pritegnili k pisanju tega članka. Glamping je namreč v zadnjih letih poleti vse bolj priljubljena odločitev za sprostitev. Lushna glamping pa svojo idilo in izkušnjo v naravi ponuja tudi v mrzlih in idilično snežnih mesecih.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025: Prvi rezultati

Boško Praštalo, Superbrands Slovenija, je v sodelovanju z agencijo Ipsos že postregel s prvimi podatki nove raziskave, za leto 2025. Raziskava 2025 kaže na hitro rastočo konkurenčnost med znamkami in na večjo raznolikost preferenc potrošnikov, kar bomo podrobneje osvetljevali v prihodnjih mesecih. Na kratko opazimo prve ključne ugotovitve: Povečano število

Preberi »
Lokalne novice

ZAŽIVEL JE SUPER ZNAMKA KLUB!

Lina Vodopivec, vodja kluba; Boško Praštalo, ustanovitelj; Ines Markovčič, programski vodja in urednica PRVI SLOVENSKI KLUB ZA ZNAMČENJE  … več kot platforma … več kot klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast in razvoj znamčenja! 18. marca je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekalo prvo srečanje in izobraževanje

Preberi »

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Zmagovalna naslovnica

Na gala razglasitvi in podelitvi priznanj Superbrands so posamezni »superbrandi« slavili tudi s svojimi naslovnicami, ki krasijo podobe njihovih korporativnih personaliziranih knjig Superbrands Slovenija 2024. Organizatorji Supebrands Slovenija so h končnim izdelkom, kot vsako leto, vključili še strokovno žirijo, da je – kot dobro popotnico za kreativno delo še naprej

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2024: Gala podelitev nagrad

Zadnji oktobrski petek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja znamkam, ki po mnenju slovenskih potrošnikov (letna raziskava Ipsos) in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk: Ariel, Barcaffe, Elan, Ford, Generali, Gilette, Gorenje, Heineken, Lenor, Leone, Lidl, Marles,

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Jan Plestenjak

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.