NAVDIH LOKALNO: LUSHNA GLAMPING

Prispevki

📅 08.03.2021

Turizem je nedvomno branža, ki jo je epidemiološko leto še posebej prizadelo, in je bila primorana razmišljati o alternativnih rešitvah. Pri nekaterih se je to izšlo bolje, pri drugih žal manj. A je bilo v osnovi več slednjih; globalna poročila pričajo o kar 80 % padcu turistični dejavnosti. Ker pa se slej ko prej izkaže, da je vsaka slaba stvar tudi za kaj dobra, je potrebno ostati optimističen, predvsem pa osvetljevati dobre zgodbe iz prakse.

Domači turizem je vsaj delno pomagal omiliti lanskoletni udarec in padec, aktualne politične vlade tako pri nas kot po svetu so vpeljevale ukrepe za ponovno oživitev te branže, da bi zaščitile mnoga delovna mesta in podjetja. Vzporedno pa so se ponovno obudili, in celo pohitrili nekateri načrti, ki dajejo podporo trajnostnemu turizmu, in spodbujajo prehod na bolj okolju prijazen turistični sistem. Nasploh so se aktivirala bolj plodna razmišljanja o turizmu za prihodnost.

Lushna glamping je takšen odličen primer. Ne glede na pandemijo zadnjih nekaj let gradi občudovanja vredno zgodbo, koncept. Še zlasti zato, ker se je tega lotila ekipa ljudi povsem entuziastično in v močnem prepričanju v svojo zgodbo. Ustvarili so naravna letovišča z moderno eko konstrukcijo, ki ponujajo nepozabne izkušnje v naravi. Edinstvene eko kabine ustvarjajo sonaravno, okolju prijazno turistično destinacijo, in to na lokacijah čiste in neokrnjene narave, v kateri se lahko ljudje ponovno zlijejo z naravnim okoljem.

Ta edinstveni koncept počitniških izkušenj v naravi, ki se imenuje eksperimentalni ali glamurozni turizem, popularno imenovan glamping, je ustvarila skupina ljubiteljev vsega, kar vleče na prosto in v naravo. Vsak je strokovnjak na svojem področju (bioklimatski arhitekt, lesni gradbenik, strokovnjak za trženje in gostinstvo …), so pravi pustolovci, in verjamejo, da je resnični glamur narava. Prepričani so, da lahko svoje strasti prav tako ali še bolje izživiš v neposredni naravi. Svojo pozornost so upravičeno poželi že v tujih medijih, in z velikim zadovoljstvom tujih turistov.

Tudi v zimskem času ne počivajo, zaradi česar so nas pritegnili k pisanju tega članka. Glamping je namreč v zadnjih letih poleti vse bolj priljubljena odločitev za sprostitev. Lushna glamping pa svojo idilo in izkušnjo v naravi ponuja tudi v mrzlih in idilično snežnih mesecih.

Ostali prispevki

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja