ZNAMKA BREZ OSEBNOSTI JE KOT ZGODBA BREZ JUNAKA

Aktualno, Tema

📅 07.07.2021

Priznam, nimam najboljšega spomina za imena filmskih junakov. Pri naštevanju literarnih bi se bolje izkazala, ker so mi Ema Bovary, Ana Karenina in številne druge heroine skozi branje delale družbo dlje časa in sem se z njimi globlje povezala. Identificirala. Se z njimi jokala ob porazih in veselila v trenutkih sreče. Zagotovo se zelo dobro spomnim na stotine občutij, ki so jih v meni pustile zgodbe junakov – tistih, ki so srečno prispeli na cilj, pa seveda tudi onih, ki so klonili pod pezo usode. Junaki poganjajo zgodbe in ustvarjajo zapomljive izkušnje.

… VEČ V REVIJI SUPER ZNAMKA … NAROČI SE NA REVIJO

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

Video strategija za B2B podjetja

Video strategija za B2B podjetja

Reciklaže istih vsebin lahko pomagajo daljše časovno obdobje. Poznam primere, ko naročnik uporablja video vsebine stare 10 let in funkcionira.

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

Kaj je tisto, kar kreira polje trdne osebnosti znamke v vedno dinamičnem okolju delovanja trga in poslovnega sveta?

TEAL PODJETJA

TEAL PODJETJA

V Teal podjetjih se top down management zamenja s samoorganiziranimi teami, kjer imajo kompetence prednost pred statusom.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja